Toon posts:

Koelers Dood ¿?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dacht ik een leuke casemod te beginnen door een switch tussen mijn 2 fans te stoppen valt mijn hele systeem uit. Ik heb een deurbel gebruikt als aan/uit knop.}:O Toen ik op de deurbel duwde vielen al mijn koelers uit en heerste er vrijwel volledige stilte :'( Alleen de fans van me video kaart en m'n voeding draaien nog. Wat is er in godsnaam gebeurt?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 19:03

Garrett

Watercooler

Ik vermoed een kortsluitinkje... maar ja.... zoek dat maar eens uit :(

I love watercooling

Verwijderd

Topicstarter
De 2 fans die ik door middel van deurbel had aangesloten doen het trouwens nog wel als ik ze aansluit in een andere kast.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hier die er meer vanaf weet ?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 09:19
als je dan ff een schema geeft van hoe je het precies gedaan hebt kunnen wij kijken wat je verkeerd gedaan hebt

tvw

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
alles alles nalopen
moet een kortsluitinkje zijn...

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon tussen moederbord + fans draadjes door middden geknipt, en deurbel ertussen. kan het zijn dat er kortsluiting ontstaan is en me mobo de pijp uit gegaan is ? en is dan ook de processor kapot ?

• iets
Toch niet alle draadjes he?
Je hebt toch wel de min of de plus gepakt? :P
Trouwens maakt het volgens mij kortsluiting als je 2 plussen bij elkaar stopt, probeer eens één fan aan te sturen.

tvw

Verwijderd

een deurbel werkt toch alleen als je op de knop duwt? dus zodra je hem loslaat gaan de fans toch uit?

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Op zaterdag 06 juli 2002 13:37 schreef m3gA het volgende:
een deurbel werkt toch alleen als je op de knop duwt? dus zodra je hem loslaat gaan de fans toch uit?
je hebt maak en breek contacten, vraag is welke heeft hij gebruikt, en welk schema heeft ie gebruikt ?

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Op zaterdag 06 juli 2002 13:37 schreef m3gA het volgende:
Ja idd

Verwijderd

Topicstarter
had alle draadjes in de ene kant gedaan en rest aan de andere kant (kortsluiting denkik) |:( , heb nu geprobeerd met andere switch en alleen 1 draad erdoorheen en andere gewoon vast. Die gaan wel aan en uit. Fan aansluitingen van het moederbord zullen wel gestorven zijn, dus kheb nu de fans aangesloten op m'n voeding. Al met al is de schade gelukkig bepertk gebleven. Bedankt voor de replies i.i.g :)

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 08:45
Alle draadjes??? dus + en - in hetzelfde stekkertje...
ja denk dat je dan blij mag zijn dat uberhaupt nog iets het doet! :)

• iets
Werd ook lekker warm zeker ;).

tvw

Pagina: 1