dacht ik een leuke casemod te beginnen door een switch tussen mijn 2 fans te stoppen valt mijn hele systeem uit. Ik heb een deurbel gebruikt als aan/uit knop.}:O Toen ik op de deurbel duwde vielen al mijn koelers uit en heerste er vrijwel volledige stilte
Alleen de fans van me video kaart en m'n voeding draaien nog. Wat is er in godsnaam gebeurt?
Ik vermoed een kortsluitinkje... maar ja.... zoek dat maar eens uit
I love watercooling
De 2 fans die ik door middel van deurbel had aangesloten doen het trouwens nog wel als ik ze aansluit in een andere kast.
als je dan ff een schema geeft van hoe je het precies gedaan hebt kunnen wij kijken wat je verkeerd gedaan hebt
tvw
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:06
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
alles alles nalopen
moet een kortsluitinkje zijn...
moet een kortsluitinkje zijn...
ik heb gewoon tussen moederbord + fans draadjes door middden geknipt, en deurbel ertussen. kan het zijn dat er kortsluiting ontstaan is en me mobo de pijp uit gegaan is ? en is dan ook de processor kapot ?
Toch niet alle draadjes he?
Je hebt toch wel de min of de plus gepakt?
Trouwens maakt het volgens mij kortsluiting als je 2 plussen bij elkaar stopt, probeer eens één fan aan te sturen.
Je hebt toch wel de min of de plus gepakt?
Trouwens maakt het volgens mij kortsluiting als je 2 plussen bij elkaar stopt, probeer eens één fan aan te sturen.
tvw
Verwijderd
een deurbel werkt toch alleen als je op de knop duwt? dus zodra je hem loslaat gaan de fans toch uit?
je hebt maak en breek contacten, vraag is welke heeft hij gebruikt, en welk schema heeft ie gebruikt ?Op zaterdag 06 juli 2002 13:37 schreef m3gA het volgende:
een deurbel werkt toch alleen als je op de knop duwt? dus zodra je hem loslaat gaan de fans toch uit?
Ja iddOp zaterdag 06 juli 2002 13:37 schreef m3gA het volgende:
had alle draadjes in de ene kant gedaan en rest aan de andere kant (kortsluiting denkik)
, heb nu geprobeerd met andere switch en alleen 1 draad erdoorheen en andere gewoon vast. Die gaan wel aan en uit. Fan aansluitingen van het moederbord zullen wel gestorven zijn, dus kheb nu de fans aangesloten op m'n voeding. Al met al is de schade gelukkig bepertk gebleven. Bedankt voor de replies i.i.g
Alle draadjes??? dus + en - in hetzelfde stekkertje...
ja denk dat je dan blij mag zijn dat uberhaupt nog iets het doet!
ja denk dat je dan blij mag zijn dat uberhaupt nog iets het doet!
Pagina: 1