Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Die clan bestaat volgens mij al en waarom zou je hier toestemming voor moeten hebben? GOT is naar mijn weten geen beschermde naam of iets dergelijks.
Verwijderd
Jij bedoeld denk ik de Counter-Strike clan, maar de tag "[GoT]" wordt al bij veel meer spellen gebruikt dan alleen CS. Volgens mij is er ook een IL-Sturmovik clan en een UT clan, en vast nog wel meer.Op zaterdag 06 juli 2002 01:10 schreef raptorix het volgende:
Die clan bestaat volgens mij al en waarom zou je hier toestemming voor moeten hebben? GOT is naar mijn weten geen beschermde naam of iets dergelijks.
tweakers is wel een merknaam bij mijn beste weten en dat gele mormel links boven ook
|{ brrr }] |
Hey, don't fuck with Henk!Op zaterdag 06 juli 2002 11:54 schreef Yellow het volgende:
tweakers is wel een merknaam bij mijn beste weten en dat gele mormel links boven ook
GoT is geen beschermde naam idd...
Je bedoelt dat puberale geval met de naam HenkOp zaterdag 06 juli 2002 11:54 schreef Yellow het volgende:
PuberaalOp zaterdag 06 juli 2002 12:37 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Je bedoelt dat puberale geval met de naam Henk
Dat het geen beschermde naam is weet ik. Dus zelfs als jullie er ernstige bezwaren tegen zouden hebben zou ik het mogen doen. Dat zou niet zo netjes zijn echter, en ik hou het graag netjes.Op zaterdag 06 juli 2002 12:31 schreef DSmarty het volgende:
GoT is geen beschermde naam idd...
Vandaar dat ik het vraag.
Als ik mij niet vergis een jaar of 4. Misschien een jaartje ouder, maar vast nog niet oud genoeg om al te puberen.Op zaterdag 06 juli 2002 13:01 schreef Termi het volgende:
[..]
Puberaal, hoe weet je hoe oud henk is
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
oh my GoT, waar maken jullie je druk om? (niet iedereen kan origineel zijn
)
En misschien denken zij wel het zelfde over deze GoT
En misschien denken zij wel het zelfde over deze GoT

Ik ga er niet lastig over doen in ieder geval.
Henk bestaat volgens mij trouwens een jaar of 3, maar ik weet het ook niet zeker
Henk bestaat volgens mij trouwens een jaar of 3, maar ik weet het ook niet zeker
Bericht hierboven
mooi
Henk roels 
Magoed, men kan er altijd problemen mee krijgen, dus om even te vragen lijkt mij zeker niet onverstandig
zeg Diadem, leuke sig heb je
Magoed, men kan er altijd problemen mee krijgen, dus om even te vragen lijkt mij zeker niet onverstandig
zeg Diadem, leuke sig heb je
Pagina: 1