mmzz. uiteindelijk heb ik ook zo een ding ineen gestoken.
ik sluit het aan... ok. 't ding fikt niet op, dat is dus al goed. (nadat mijn netwerkkaart aan mijn moederbord gesmolten is door een nieuwe batterij te steken, let ik altijd goed op of er niks rookt)
nuja. ik sluit het ding dus aan, en ik start mijn pc op... en ik start winlirc op. die geeft een error failed tot initialize bla bla.
Change configuration dus.
'k maak een nieuwe configfile aan. en ik pak m'n afstandsbediening bij de hand.
ik klik op learn, en ie begint z'n routine te doen.
tot...
Button 1 name?
Please press and hold down the 'g' button until told to stop.
Stop. Failed to get a consistent initial signal. Please try again.
Button 1 name?
de ir receiver ontvangt wel degelijk signalen van mijn ab, want ik heb button 1 tot 10 kunnen toewijzen. alleen, als ik de knopjes van m'n ab moet blijven indrukken komt die 'failed to...' error..
'k heb in de search gekeken, enzo en op internet gezocht, maar ik vindt niet echt bruikbare info. het soldeerwerk, daar ben ik vrij zeker van dat 't werkt...
ahja. ik heb een TSOP 1838 gebruikt, ipv een TSOP1738..
maar dat doet er normaal niet toe.. (behalve een andere pinout)
kan iemand mij helpen? 'k zou 't op prijs stellen..
ik sluit het aan... ok. 't ding fikt niet op, dat is dus al goed. (nadat mijn netwerkkaart aan mijn moederbord gesmolten is door een nieuwe batterij te steken, let ik altijd goed op of er niks rookt)
nuja. ik sluit het ding dus aan, en ik start mijn pc op... en ik start winlirc op. die geeft een error failed tot initialize bla bla.
Change configuration dus.
'k maak een nieuwe configfile aan. en ik pak m'n afstandsbediening bij de hand.
ik klik op learn, en ie begint z'n routine te doen.
tot...
Button 1 name?
Please press and hold down the 'g' button until told to stop.
Stop. Failed to get a consistent initial signal. Please try again.
Button 1 name?
de ir receiver ontvangt wel degelijk signalen van mijn ab, want ik heb button 1 tot 10 kunnen toewijzen. alleen, als ik de knopjes van m'n ab moet blijven indrukken komt die 'failed to...' error..
'k heb in de search gekeken, enzo en op internet gezocht, maar ik vindt niet echt bruikbare info. het soldeerwerk, daar ben ik vrij zeker van dat 't werkt...
ahja. ik heb een TSOP 1838 gebruikt, ipv een TSOP1738..
maar dat doet er normaal niet toe.. (behalve een andere pinout)
kan iemand mij helpen? 'k zou 't op prijs stellen..