• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://www.dpreview.com/news/0207/02070504fujifilmfactory.asp

Wel grappig. Ze maken die camera's nog met de hand :P

En 50% efficienter dan toen met lopende banden.
7 dagen intensieve voortraining en 3 dagen training voor elk nieuw model.

Ik vraag me af hoe ze die testdingen maken. Misschien kan je ze voor goedkoop prijsje kopen? :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Tele
  • Niet online
Zo'n camera gaat door heel wat handen voordat hij de fabriek verlaten heeft :)

Ook leuk om te weten is dat Fuji één van de weinige fabrikanten is die bijna geen componenten van andere producenten nodig heeft. Alles wordt door de fuji group geproduceerd. :)

• kmf
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 00:29 schreef Tele het volgende:
Zo'n camera gaat door heel wat handen voordat hij de fabriek verlaten heeft :)
Ik vind die scoreboard meest :o Moet je elke dag flink tegen klok werken. Ik kan me voorstellen dat er een manager bij de knoppen zit die z'n 4-uursoep niet heeft gehad en elke keer als klok ingehaald is weer een keer op de knop drukt om vraag te verhogen :D
Ook leuk om te weten is dat Fuji één van de weinige fabrikanten is die bijna geen componenten van andere producenten nodig heeft. Alles wordt door de fuji group geproduceerd. :)
Dat kan je zien als voordeel en als nadeel, soms is uitbesteden beter dan alles zelf produceren. Bespaar je hoop ontwikkelingskosten en niet te vergeten opleidingskosten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• MaDLiVe
  • Laatst online: 16:48

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, ik heb dus sinds 2 dagen een fuji s602z dat is echt een top cam. Gisteren naar de opendag van de luchtmacht geweest en echt mooie pics gemaakt. Echter thuis aangekomen wou ik mijn cam voor het eerst linken met mijn pc. Wat bleek: De usb interface in de cam was krom, das echt balen.
Wat denken jullie verhalen ze dit op de garantie (dus kom in de rompslomp?) Of mag ik gelijk een nieuwe verwachten? (mits op voorraad)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 15:04

joep_k

......

Op zaterdag 06 juli 2002 10:36 schreef MaDLiVe het volgende:
Mmm, ik heb dus sinds 2 dagen een fuji s602z dat is echt een top cam. Gisteren naar de opendag van de luchtmacht geweest en echt mooie pics gemaakt. Echter thuis aangekomen wou ik mijn cam voor het eerst linken met mijn pc. Wat bleek: De usb interface in de cam was krom, das echt balen.
Wat denken jullie verhalen ze dit op de garantie (dus kom in de rompslomp?) Of mag ik gelijk een nieuwe verwachten? (mits op voorraad)
als het al zo was toen je h'm kocht neem ik aan dat je meteen een nieuwe krijgt (als je iets koopt, ga je er vanuit dat het goed is en zoniet een nieuwe. is volgens mij de regel)
Ik wil vandaag ook naar die opendag met me 602. maar er staat nu al 11km file. dus dan maar met de trein

hmmm

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-03 13:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Die Japanners hebben wel een maffe werk methode.... *D
Ze staan allemaal strak naast elkaar op een rubberen mat. Tjeez, 12uur lang staan... :X

In Emmen is een Asus fabriek, ben daar een keer wezen kijken. Daar word het ongeveer op dezelfde manier gedaan, allemaal strak naast elkaar aan een productie lijn....

Whatever.

• MaDLiVe
  • Laatst online: 16:48

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 06 juli 2002 10:45 schreef joep_k het volgende:

[..]

als het al zo was toen je h'm kocht neem ik aan dat je meteen een nieuwe krijgt (als je iets koopt, ga je er vanuit dat het goed is en zoniet een nieuwe. is volgens mij de regel)
Ik wil vandaag ook naar die opendag met me 602. maar er staat nu al 11km file. dus dan maar met de trein
Ik ben gister ook met de trein gegaan, het was uitermate goed te doen met het openbaar vervoer. Ik zou wel via breda reizen aangezien er daar extra bussen rijden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1