Verwijderd

Topicstarter
Na enig zoekwerk en wikken en wegen ben ik vandaag de trotse bezitter geworden van een digitale camera, de Fuji 2600Z. Ik vind dat het LCD schermpje een donker beeld geeft, ik heb de brightness knop al aangepast. Zijn er mensen die deze ervaring ook hebben ? Is er een oplossing ? Hebben camera's van andere merken dat ook ?

Het is op zich een mooie camera maar van dat schermpje baal ik nu beetje. oooh.... graag reactie !

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 19:20

smallboy

N/A

Scheen de zon toen je het schermpje gebruikte? De meeste LCD's zijn niet goed zichtbaar in de zon. Binnen gaat het prima en buiten (als de zon niet schijnt) ook, maar als de zon schijnt wordt het al gauw erg slecht zichtbaar.

P.S. Dat zijn mijn ervaringen met een Canon Powershot A40

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het begon avond te worden maar ik was binnen met lampen aan. Vanochtend nog een keer gekeken maar nu wel beter zichtbaar.

Verwijderd

stomme naam :+

Verwijderd

Ik heb zelf ook deze camera (zie voor shots mijn site). vind de display inderdaaad wat donker maar deze cam is sowieso niet goed voor opnamen in het donker. bij daglicht is de display goed te zien vind ik.

Verwijderd

!!!!!!!!!!!! JEZUS !!!!!!!!!!!!!!!!

:r Wat moeten jullie nou met een camera?!?! :r

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 19:56 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:
!!!!!!!!!!!! JEZUS !!!!!!!!!!!!!!!!

:r Wat moeten jullie nou met een camera?!?! :r
Tja, ook niet iedereen vind Star Wars leuk he ;)
(Ook trotse eigenaar van een digitale camera) ;)

Verwijderd

Ja ok maar een camera geef eens een plaatje misschien ziet hij er gaaf uit :D

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op zondag 07 juli 2002 20:07 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://homepage.kub.nl/~s556505/depart/camera.jpg

Maar wat maakt het nu uit hoe ie er uitziet?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:07 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:
Tja ik vind digitale fotografie gewoon zo geweldig, omdat je meteen ziet wat je gemaakt hebt, je kunt er heerlijk mee door blijven klikken, door foto's die je maakt kan je meteen leren door hem anders te maken en te zien op je LCD hoe hij geworden is, en ik vind fotografie zowieso gewoon geweldig..
Het geeft mij een kick als ik een geweldige foto gemaakt heb :9~

Tja: en hoe de camera er uit ziet maakt natuurlijk heel weinig uit voor mij: gaat gewoon om goede kwaliteit en mogelijkheden ervan..

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:23 schreef Johnny64 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Maar wat maakt het nu uit hoe ie er uitziet?
Dan weet ik een beetje waar jullie het ober hebben :P (thx!)

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:41 schreef Emp-Hasis het volgende:

[..]

Tja ik vind digitale fotografie gewoon zo geweldig, omdat je meteen ziet wat je gemaakt hebt, je kunt er heerlijk mee door blijven klikken, door foto's die je maakt kan je meteen leren door hem anders te maken en te zien op je LCD hoe hij geworden is, en ik vind fotografie zowieso gewoon geweldig..
Het geeft mij een kick als ik een geweldige foto gemaakt heb :9~

Tja: en hoe de camera er uit ziet maakt natuurlijk heel weinig uit voor mij: gaat gewoon om goede kwaliteit en mogelijkheden ervan..
Dat is ene zeer duidelijk uitleg !! ;)

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:44 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:

[..]

Dat is ene zeer duidelijk uitleg !! ;)
Dank u ;)
Laten we het topic nu weer houden waar het onderwerp over ging >:)
Pagina: 1