ATA/133 Maxtor-WD-IBM ?

Pagina: 1
Acties:

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik wil een RAID Promise Fasttrack TX2000 controller gaan kopen voor zijn ATA/133 mogelijkheid. En ik wil gaan RAID-0 Stripen met 2x40gb HD's.
Nu wil ik eingelijk weten welke 40gb ATA/133 harddisk hiermee het beste presteerd zowel als snelheid als op betrouwbaarheid.

Van Maxtor heb ik minder goeie posts gezien maar die heeft wel ATA/133 schijven.
Van IBM wel goeie posts maar ik heb heel weinig koeling in mijn systeem |:( Dus das ook nie zo'n goed ID.
Dan kom ik nog bij Western Digital waar ik ook heel goeie posts over heb gezien maar op hun website staan net als bij IBM geen ATA/133 schijven op.

Wat moet ik nu doen. Of kan ik misschien toch beter voor de ATA/100 gaan omdat dat weinig verschil maakt en WD dan maar nemen?

Dan wil ik nog even vragen of iemand goeie/slechte ervaringen heeft met zo'n TX2000 controller in een Asus A7V266 mobo :? :?

Alvast bedankt voor hulp.

- Mijn PC -

• Flauwekul
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 10:25
Ik dacht (correct me if i'm wrong) dat de ata 133 geen officiele standaard is.
Het verschil tussen 100 & 133 is nihil.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Als je veel op OM, lees dat IBM toch wel de beste raid prestaties heeft.

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 08:56 schreef O.D.Smolik het volgende:
Als je veel op OM, lees dat IBM toch wel de beste raid prestaties heeft.
En het snelste dood is :+
(feit)

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 15:19
Iedereen kan zo z'n eigen ervaringen vertellen, maar niemand komt hier verder mee denk ik.
Ik heb bijvoorbeeld wel weer hele goede ervaringen met Maxtor (ook met RMA etc..), plus dat ze ATA133 zijn (met RAID scheelt dat denk ik toch meer dan met een enkele schijf).
Maar die nieuwe serie van IBM en WD zijn ook niet slecht hoor, zijn allemaal goede schijven.

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* blender heeft nog nooit gezeik gehad met Maxtor schijven...
Pagina: 1