[java/php] stiekum toch een script request :P

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik wil mijn java sources op mijn site gaan zetten, en ook de javadoc. Maar is er geen systeem dat op basis van mijn sources javadoc automatisch kan generen, zodat ik alleen mijn sources hoef te updaten? De webhost waar ik bij zit, die heeft verder wel php mogelijkheden dus dit moet niet zo`n probleem zijn. Ik heb al gekeken op wat andere sites, maar ik heb geen script kunnen vinden die voldoet of eigelijk uberhaubt iets met javadoc had te maken.

• Alarmnummer
sluit dit topic maar, volgens mij gaat dit niet lukken ivm vm van java die nodig is voor javadoc en java draait niet op de server.

• TheOneLLama
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01-2022

TheOneLLama

A llama like no llama before

Op vrijdag 05 juli 2002 23:26 schreef Alarmnummer het volgende:
Ik wil mijn java sources op mijn site gaan zetten, en ook de javadoc. Maar is er geen systeem dat op basis van mijn sources javadoc automatisch kan generen, zodat ik alleen mijn sources hoef te updaten? De webhost waar ik bij zit, die heeft verder wel php mogelijkheden dus dit moet niet zo`n probleem zijn. Ik heb al gekeken op wat andere sites, maar ik heb geen script kunnen vinden die voldoet of eigelijk uberhaubt iets met javadoc had te maken.
Het moet wel mogelijk zijn natuurlijk..
Overstappen naar een andere webhost? Anders moet je zelf ff een simpel progje bouwen (in JAVA ;)) wat die sources upload en er automatisch javadoc bij genereerd.. soort client side content managment systeempje..

Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com

• Alarmnummer
Dan zou ik het ook met ANT kunnen doen, meestelijk stukje gereedschap :)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Peter: wel/niet dicht?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Alarmnummer
Op zaterdag 06 juli 2002 00:04 schreef D2k het volgende:
Peter: wel/niet dicht?
Gooi maar dicht, ik krijg het wel voor elkaar met ANT. Stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Zal wel komen door de slechte muziek dat ik nu draai ;)

• TheOneLLama
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01-2022

TheOneLLama

A llama like no llama before

Op zaterdag 06 juli 2002 00:02 schreef Alarmnummer het volgende:
Dan zou ik het ook met ANT kunnen doen, meestelijk stukje gereedschap :)
Ja ik bedoel dus een (zoals ik al zei) simpel progje wat bv. ANT aanroept en dan via FTP ofzo je stuff online gooit... of heeft ANT al een FTP postlinker? (hm moet natuurlijk wel in de omgeving van je site passen). Maaruh.. zijn er zo weinig webhosts die een java omgeving bieden dan? of ben je erg gehecht aan de host waar je nu zit?

Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op zaterdag 06 juli 2002 00:06 schreef Alarmnummer het volgende:

[..]

Gooi maar dicht, ik krijg het wel voor elkaar met ANT. Stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Zal wel komen door de slechte muziek dat ik nu draai ;)
Die verboden directory tast je hersenen aan joh >:)

• Alarmnummer
Ach ja.. dune.. critical mass, flaman & abraxas.. allemaal dingen die niet kunnen :D maar wel een potje lachen :D:D:D

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
[ach dit topic is toch naar de tering]
Op zaterdag 06 juli 2002 00:13 schreef Alarmnummer het volgende:
Ach ja.. dune.. critical mass, flaman & abraxas.. allemaal dingen die niet kunnen :D maar wel een potje lachen :D:D:D
Heeeeee!hooooooo. Alarmnummer, de ex-gabber :* (en dan nog zo'n foute commerciele ook)
Zo fout dat het wel weer leuk is :+

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

toch maar dicht ;)
voor we hier echt gaan Hakkûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûhh

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.