Ik wil mijn java sources op mijn site gaan zetten, en ook de javadoc. Maar is er geen systeem dat op basis van mijn sources javadoc automatisch kan generen, zodat ik alleen mijn sources hoef te updaten? De webhost waar ik bij zit, die heeft verder wel php mogelijkheden dus dit moet niet zo`n probleem zijn. Ik heb al gekeken op wat andere sites, maar ik heb geen script kunnen vinden die voldoet of eigelijk uberhaubt iets met javadoc had te maken.
Het moet wel mogelijk zijn natuurlijk..Op vrijdag 05 juli 2002 23:26 schreef Alarmnummer het volgende:
Ik wil mijn java sources op mijn site gaan zetten, en ook de javadoc. Maar is er geen systeem dat op basis van mijn sources javadoc automatisch kan generen, zodat ik alleen mijn sources hoef te updaten? De webhost waar ik bij zit, die heeft verder wel php mogelijkheden dus dit moet niet zo`n probleem zijn. Ik heb al gekeken op wat andere sites, maar ik heb geen script kunnen vinden die voldoet of eigelijk uberhaubt iets met javadoc had te maken.
Overstappen naar een andere webhost? Anders moet je zelf ff een simpel progje bouwen (in JAVA
Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com
Dan zou ik het ook met ANT kunnen doen, meestelijk stukje gereedschap
Peter: wel/niet dicht?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Gooi maar dicht, ik krijg het wel voor elkaar met ANT. Stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Zal wel komen door de slechte muziek dat ik nu draaiOp zaterdag 06 juli 2002 00:04 schreef D2k het volgende:
Peter: wel/niet dicht?
Ja ik bedoel dus een (zoals ik al zei) simpel progje wat bv. ANT aanroept en dan via FTP ofzo je stuff online gooit... of heeft ANT al een FTP postlinker? (hm moet natuurlijk wel in de omgeving van je site passen). Maaruh.. zijn er zo weinig webhosts die een java omgeving bieden dan? of ben je erg gehecht aan de host waar je nu zit?Op zaterdag 06 juli 2002 00:02 schreef Alarmnummer het volgende:
Dan zou ik het ook met ANT kunnen doen, meestelijk stukje gereedschap
Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com
Die verboden directory tast je hersenen aan johOp zaterdag 06 juli 2002 00:06 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
Gooi maar dicht, ik krijg het wel voor elkaar met ANT. Stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Zal wel komen door de slechte muziek dat ik nu draai
Ach ja.. dune.. critical mass, flaman & abraxas.. allemaal dingen die niet kunnen
maar wel een potje lachen :D:D:D
[ach dit topic is toch naar de tering]
(en dan nog zo'n foute commerciele ook)
Zo fout dat het wel weer leuk is
Heeeeee!hooooooo. Alarmnummer, de ex-gabberOp zaterdag 06 juli 2002 00:13 schreef Alarmnummer het volgende:
Ach ja.. dune.. critical mass, flaman & abraxas.. allemaal dingen die niet kunnenmaar wel een potje lachen :D:D:D
Zo fout dat het wel weer leuk is
toch maar dicht 
voor we hier echt gaan Hakkûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûhh
voor we hier echt gaan Hakkûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûûhh
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()