Sony D-EJ 753 S discman & D-EJ 750 S discman

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
eehm volgens mij zijn die 2 gewoon hetzelfde hoor... alleen krijg je bij Sony D-EJ 753 S discman 2 oplaadbare batterijen en een netadapter erbij... zijn er ook andere verschillen dan :?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Jah is ook het enige verschil volgens mij. Ik ga dus gewoon voor die 750, want batarijen hebben we zelf wel en kep nie zoveel centjes. ;(

Maare, heeft iemand deze discman al? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-07 13:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wie koopt er tegenwoordig nog een discman? :X

* Harmen heeft een iRiver imp350 mp3/cd speler. :*

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Zelf ben ik ook op zoek geweest naar zo'n discman, ook van sony maar niet het type dat jij wilt. Ik was bereid om er zo'n 300 piek aan uit te geven, en ik heb maar even naar de functies en het uiterlijk gekeken.

Qua functies bleken alle sony discmans eigenlijk hetzelfde te zijn. Ik kon aan de duurdere eigenlijk niets vinden dat me nou handig leek..

Ik heb uiteindelijk bij de block voor 170 piek een sony discman gehaald die er qua uiterlijk gewoon strak en netjes uitzag en perfect werkt.

De shockprotectie is nog nooit overgeslagen, hij slaat zonder protectie al bijna niet over. verder zit alles erop dat je nodig hebt, misschien een afstandsbediening in het snoer dat ontbreekt, maarja..

Mijn tip is dus: neem gewoon een uit de goedkopere serie, zoveel groter zijn ze niet dan de dure. En voor de functies hoef je het naar mijn idee toch al niet te doen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7030953F.gif
Deze heb ik, maar dan een tikkie anders, namelijk zonder dat lelijke ovale paarse ding bovenop. Bij mij zit er iets onder het midden dat 13373 Walkman-logo van Sony :9~

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 19:36
Op zaterdag 06 juli 2002 13:08 schreef DenniZ-X het volgende:
Zelf ben ik ook op zoek geweest naar zo'n discman, ook van sony maar niet het type dat jij wilt. Ik was bereid om er zo'n 300 piek aan uit te geven, en ik heb maar even naar de functies en het uiterlijk gekeken.

Qua functies bleken alle sony discmans eigenlijk hetzelfde te zijn. Ik kon aan de duurdere eigenlijk niets vinden dat me nou handig leek..

Ik heb uiteindelijk bij de block voor 170 piek een sony discman gehaald die er qua uiterlijk gewoon strak en netjes uitzag en perfect werkt.

De shockprotectie is nog nooit overgeslagen, hij slaat zonder protectie al bijna niet over. verder zit alles erop dat je nodig hebt, misschien een afstandsbediening in het snoer dat ontbreekt, maarja..

Mijn tip is dus: neem gewoon een uit de goedkopere serie, zoveel groter zijn ze niet dan de dure. En voor de functies hoef je het naar mijn idee toch al niet te doen :)

[afbeelding]
Deze, maar dan een tikkie anders, namelijk zonder dat lelijke ovale paarse ding bovenop. Bij mij zit er iets onder het midden dat 13373 Walkman-logo van Sony :9~
Wat is dat 13373 ? Ander woord voor cool ofzo, zag het in een andere post ook 1337...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

1337 = Leet.

Staat voor cool, gaaf enz. Volgens komt het van het woord elite. Je vervangt de letters door cijfers die erop lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Hee toevallig. Ikheb gisteren voor mijn broertje die 750S gekocht. Ik heb zelf ook zo'n discman alleen dan het model van twee jaar terug.
Ik vind dit momenteel echt veruit de beste discmans die er zijn. Ik had ook kunnen kiezen voor een MP3 Discman maar die heeft toch meer nadelen.

De twee echt grote voordelen:
- Slaat absoluut niet over
- Levensduur batterijen is écht lang

Verder zit het verschil tussen die twee modellen waar jij tussen twijfelt alleen in de accessoires. Het ding zelf is gewoon identiek. Je moet dus gewoon even kijken of je die accessoires nodig hebt en wat het prijsverschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 19:36
laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7030953F.gif

Die heb ik vandaag (onee, gister ;)) gekocht. 90 Euro voor betaald bij de Dixons. Zit geen G-Protection maar wel uh iets anders dat ook zo iets is, maar dan iets minder goed oezo. Maarjah, was voor gewoon fietsen en lopen genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

Scheelt je opzich aardig wat geld zo :) Hoop dat je er tevreden mee bent, ik ben iig blij dat ik een goedkopere discman heb gekocht. Ik zou van een duurdere toch niet meer plezier gehad hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
Die duurdere was wel wat mooier. Maarjah deze bevalt prima nu, ook onder 't fietsen/scooter. Aanrader. :)

edit:
Met de duurdere bedoelde ik deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7030955F.gif
Pagina: 1