Toon posts:

[ICQ] outgoing connection...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg dus plots de melding dat het volgende programma probeerde te verbinden met het internet:
'patch' from your computer wants to connect to cb.icq.com [205.188.250.25], port 80
Details about application:
c:\program files\icq\datafiles\externals.exe
Wat ik me dus afvraag: wat moet dit voorstellen :?
"Patch" vind ik nogal vaag klinken. Ook had ik op het moment van de melding ICQ niet geladen (ook niet in tray).

Misschien dat jullie weten wat dit is?

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 23:12 schreef Mecallie het volgende:
Ik kreeg dus plots de melding dat het volgende programma probeerde te verbinden met het internet:
Die melding kreeg ik eergisteren, en ik heb hem uiteraard de toegang tot het internet ontzegt. De dag daarna kreeg ik ook een vraag van ICQ of het programma FT Patch met het internet mocht connecten, ik snap er ook helemaal niets van.
Misschien dat jullie weten wat dit is?
Ik niet, misschien iemand anders?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik ga eens even kijken welke services allemaal aan staan bij mij. Adaware zal ik er ook maar eens weer overheen halen...

Verwijderd

Bij mij is geen spyware gevonden, van patch kan ik gewoon de details opvragen.
Echter van FT Patch ontbreekt ieder detail, welke versie heb jij trouwens van ICQ? ik heb versie 2001b.

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 23:40 schreef Garfield het volgende:
Bij mij is geen spyware gevonden, van patch kan ik gewoon de details opvragen.
Echter van FT Patch ontbreekt ieder detail, welke versie heb jij trouwens van ICQ? ik heb versie 2001b.
Misschien probeert ie te updaten omdat je een oude versie hebt ?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, nu kreeg ik bij het starten ook die ft patch te zien...
Ik heb trouwens versie 2002a, dus aan update's ofzo zal het niet liggen.

Kan wel eens aan de mensen van ICQ vragen wat dit voor moet stellen. De enige app die wel toestemming krijgt is ICQ, voor de rest niets.

/me gaat denk ik weer trillian gebruiken.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Mijn ICQ kreeg gvd een database error, en daarna starten een fatale fout en hij wilde niet meer, reinstallen bleef ie crashen. Toen moest ik de hele icq map verwijderen en reinstallen. Toen was het weer goed.

Alle info weg :'(
Pagina: 1