One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Verwijderd
Heb je ook geprobeerd om een mouse click op die slider te simuleren dmv het sturen van messages? Misschien moet je dan eerst een WM_LBUTTONDOWN doen, en dan een WM_LBUTTONUP.
Ik heb die WM_LBUTTONDOWN en WM_LBUTTONUP geprobeerd maar dat lukt me niet goed. Om het direct te veranderen is geen optie om een simpele reden. Dat ik het programma waar de wijzigingen aangebracht worden niet geschreven heb. Lang verhaal....Op zaterdag 06 juli 2002 10:02 schreef noid het volgende:
Heb je ook geprobeerd om een mouse click op die slider te simuleren dmv het sturen van messages? Misschien moet je dan eerst een WM_LBUTTONDOWN doen, en dan een WM_LBUTTONUP.
hoe moet ik dat dan doen?
code:
1
2
| SendMessage(wnd3, WM_LBUTTONDOWN,0,0); SendMessage(wnd3, WM_LBUTTONUP,0,0); |
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Verwijderd
ik denk niet dat er ... 0,0 ) moet staan, kijk op msdn wat de parameters zijn. Als dat niet werkt, kijk of je tussen de mouse down en mouse up nog een scroll & notify message moet doen.Op zaterdag 06 juli 2002 18:40 schreef cobratbq het volgende:
hoe moet ik dat dan doen?
code:
1 2 SendMessage(wnd3, WM_LBUTTONDOWN,0,0); SendMessage(wnd3, WM_LBUTTONUP,0,0);