• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ik heb hier een niewue nokia8310 gisteren gekregen van dutchtone omdat mijn oude een beetje brak was, maar deze gsm wil mijn batterij niet laden. Ik doe de stekker erin en enige wat je hoort is omde zoveel seconde biep biep biep..

Help iemand enige idee waardoor dit kom, nog grotere probleem is dat ik morgen op vakantie ga en dat ik mijn tel niet kan laten wisselen.

ik heb sw versie 05.11

Verwijderd

als ie gloednieuw is lijkt het me sterk dat ie al kapot is. Alles kan natuurlijk, maar ok.
Misschien heb je je simkaart er niet goed inzitten, dat de batterij geen contact maakt. 8310 heeft een shitklepje voor de sim vind ik. batterij verder wel goed erin?
Kan je je telefoon wel aanzetten met lader erin? of probeer is alleen met het netsnoer? Succes ermee!!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
ja is gloednieuw, telefoon doet het gewoon alleen zijn laadfunctie functioneert niet. Ik kan hem met batterij aan zetten.
Ik ehb echt van alles geprobeert andere batterij andere lader andere simkaart geen simkaart alle pinnetjes goed gezet. maar nix helpt.

Verwijderd

oh ja, ik heb zelf meerdere nokia's, en dus ook meerdere laders... als ik de snellader van mn 6210 op mn 6150 bijv doe, dan wil die ook niet opladen en piept ie dus ook. Misschien weer een id??

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ja ik ehb hier 3 laders allemaal origineel van nokia eentje 8310 en eentje van 8210 en eentje van 6210. En bij allemaal piept ie.. Mischien ligt aan software..

Verwijderd

Dan moet je als de bliksem naar een Nokia Service Point gaan! Als je nog garantie hebt en zij kunnen het maken, dan doen ze dat meestal gelijk!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
probleem is ik ga morgen op vakantie...en service point opent volgens mij niet om 8 uur..
Pagina: 1