video geeft raar beeld na inpluggen coax

Pagina: 1
Acties:

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024
ik heb een video recorder aangesloten op mijn computer, als de TV kabel, coax (op het televisie netwerk) niet is aangesloten doet alles het perfect (alleen video kijken dus). maar ik wil tv kijken, dus, ik doe de coax kabel (diegene die het huis binnenkomt en TV signaal afgeeft) in mijn video recorder, gevolg: verkeerd beeld, alsof je het beeld verkeerd hebt afgesteld, bijv je hebt pal maar je hebt ntsc ingesteld, Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~joukehofman/beeld.jpg
zo dus, dit is alleen als ik coax er in heb geplugd, zo zien mijn video's er dan ook uit, als ik de coax er weer uit haal kan ik gewoon weer video kijken. iemand weet wat er aan de hand is??

Makerij Hofman

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
nee, geen idee....

Welk beeld? Wat bedoel je met "niet goed"

Iets meer info geven, lees je vraag na het wijzigen nog eens door en vraag jezelf dan af of jij een vraag die zo gesteld was kan beantwoorden als je de achtergrond er niet bij weet.

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
het ziet eruit alsof het canaal+ is :D

check of je wel goed uitzend, bij beeldopties

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024
ehm, het dit komt dus uit mijn video recorder, en nogmaals, het is alleen als ik die coax kabel er in heb zitten, als ik die er uit haal krijg ik gewoon goed beeld, maar dan kan ik alleen video's bekijken en dat is nou niet echt de bedoeling...

Makerij Hofman

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45
PCtje aarden ??

Repareren doe je zo.

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 14:40

NielsNL

DigiCow

Inderdaad, alles ff aarden.

M'n Oma is een site aan het haken.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het zal brom zijn. Als je de computer er uit haalt is hij waarschijnlijk weer goed. Oplossing is de mantel van de coax kabel die de video ingaat met een klein condensatortje te isoleren van die welke het huis binnenkomt. Het antennesignaal gaat hier wel doorheen, de brom niet.

Verwijderd

overstuuring van je tv kaart?, kijk een of ie het wel doet als je je coax kabel net voor de tv tuner hangt al je dan wel beeld heb met sneeuw er doorheen dan is het duidelijk overstuuring
Pagina: 1