tutch wappen van kpn belminuten af?

Pagina: 1
Acties:

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Als je nu een kpn hi profile abonnement hebt en je gebruikt tutch om te wappen, gaan de kosten daarvan dan wel gewoon van je gratis belminuten af?

Want als je bijvoorbeeld via m-info inbelt gaat het buiten de belminuten.

• marcrenzo
niemand die het weet?

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
Op vrijdag 05 juli 2002 22:21 schreef marcrenzo het volgende:
Als je nu een kpn hi profile abonnement hebt en je gebruikt tutch om te wappen, gaan de kosten daarvan dan wel gewoon van je gratis belminuten af?

Want als je bijvoorbeeld via m-info inbelt gaat het buiten de belminuten.
Dataverkeer gaat nooit van je belminuten af... ze zijn niet dom bij de KPN hoor :)

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op zaterdag 06 juli 2002 20:04 schreef GFM het volgende:

[..]

Dataverkeer gaat nooit van je belminuten af... ze zijn niet dom bij de KPN hoor :)
Bij telfort anders wel hoor, je belt toch gewoon naar een nummer? Alleen zitten er nu twee computers te blaten ipv 2 mensen :)
Bij grps/umts is het natuurlijk anders..

Verwijderd

Nope helaas niet :'(
Ik WAP af en toe. Dat doe ik dan ook via tutch (mail ophalen, en op de wapsite van tweakers kijken)
Alleen op mijn (gespecificeerde) factuur worden de kosten extra in rekening gebracht.
Ik heb trouwens een KPN Hi Profile 120/60 abbo.

• marcrenzo
Op zondag 07 juli 2002 17:18 schreef GekkeHekke® het volgende:
Nope helaas niet :'(
Ik WAP af en toe. Dat doe ik dan ook via tutch (mail ophalen, en op de wapsite van tweakers kijken)
Alleen op mijn (gespecificeerde) factuur worden de kosten extra in rekening gebracht.
Ik heb trouwens een KPN Hi Profile 120/60 abbo.
das echt jammer, nou ja, dan na 6 maanden maar naar een goedkoper hi profile abonnement en dan met een GPRS bundel, misschien dat dat een betere oplossing is.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:31 schreef marcrenzo het volgende:

[..]

das echt jammer, nou ja, dan na 6 maanden maar naar een goedkoper hi profile abonnement en dan met een GPRS bundel, misschien dat dat een betere oplossing is.
Das zeker wel een betere oplossing.
Je bent als het goed is voordeliger uit en je hebt sneller WAP/internet op je mobiel. En meer mogelijkheden doordat je GPRS gebruikt.
Ik ga binnenkort ook een andere mobiel halen (heb nu een Samsung A300) want men abbonnement loopt af.
Ik denk dat ik een Vodafone abbonnement met GPRS en SMS bundel neem in combinatie met :? (Samsung S100 of een Samsung V100 of een Sonyericsson P800 of een Panasonic GD87)

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:21
met wap bel je wel naar een nummer, wat bij sommige providers van je beltegoed/belminuten afgaat, maar je vraagt ook data op (vergelijk het gewoon simpelweg met een dialup verbinding voor de pc). dat dataverkeer betaal je dus. bij gprs is het zo dat je alleen betaald voor de data die je ontvangt/verstuurd.
Pagina: 1