BSODs met Detonator drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een probleem met de detonator drivers op mijn pc,
ik heb nu al een aantal verschillende versies geprobeerd, maar ik krijg om de zoveel tijd gewoon uit het niets blauwe schermen, het enige wat ik daaruit kan afleiden is dat het met de nvidia display drivers te maken heeft omdat de n4_displ.dll vermeld wordt in het blauwe scherm.

Mijn systeem is een Athlon XP 2000+ met een Asus a7v333 raid moederbord en een Gainward Geforce 4 Ti4200 128 MB Golden Sample.
Zijn er mensen die mij kunnen helpen, want ik word er een beetje wanhopig van op het moment.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
misschien ligt het niet aan de drivers maar aan windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Voortaan beter je titel articuleren :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Heb je wel eerst voordat je andere drivers geprobeerd hebt wel eerst de oude verwijderd? En sinds wanneer heb je deze problemen , of heb je dit systeempje net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke daar heb ik ook aan gedacht en als ik dan mijn image terug zet gaat het heel eventjes goed maar na een paar uur is het weer zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VioLenT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-11-2018

VioLenT

Biertje?

ik had tijdje terug ook zoiets, kwam omdat de processor koeler er af en toe mee stopte... :?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het systeem net en ja ik heb de detonators verwijderd met detonator destroyer en daarna weer geinstald en niets helpt tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Voortaan even een betere titel verzinnen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Probeer het anders eens met een nieuwe windows install. Misschien is je image brak
Op vrijdag 05 juli 2002 21:55 schreef ferrytale1975 het volgende:
Ja oke daar heb ik ook aan gedacht en als ik dan mijn image terug zet gaat het heel evntjes goed maar na een paar uur is het weer zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik moest ff snel een titel verzinnen, maar ik word gek van dit probleem dus als het opgelost is zal ik me opnieuw registreren oke mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet zeker dat mijn image niet brak is, maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor al jullie suggesties maar helaas zit er nog niet echt iets bij waar ik wat aan heb.

Ik hoop dat er nog meer mensen willen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
Daarmee kan je berichten editen en je hoeft geen nieuw topic te openen als je geen antwoord op je vraag krijgt hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry,

Ik ben hier nog niet zo bekend maar ik word er een beetje gek van dat ik er geen oplossing voor kan vinden dus daarom mijn ongeduldigheid, mijn excuus nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
het lijkt mij dat het niet hardware matig zit. het gaat namelijk om een ddl.
als je nog ff lekker format c: doet en van voor afgaan weer begint. Ergens in het os zit de fout.

en dan zonder image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmz, zoiets heb ik ook gehad op een workstationnetje, zat een beetje een spelletje te spelen, en poef, reboot.. (geforce 2MX, en de nieuwere detonator drivers)

Maar sinds ik daar de omega_nvidia_winxp_1.0.2942 op gooide, had ik nergens last meer van.. (driver staat vast in de meuktracker, ( www.tweakers.net/meuktracker.dsp ))

Anders is het maybe je "Gainward Geforce 4 Ti4200 128 MB Golden Sample" die te warm aan het worden is oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die drivers heb ik ook al geprobeerd en zonder resultaat helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Al eens een andere videokaart erin gegooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK had hetzelfde. Werd er ook gek van. ik heb de via 4in 1 gedowned( ik heb een flut via chipset) en write combing uitgezet in de display properties, en me agp van 4x afgehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
ik denk dat je eerst de laatste bios update van mobo, new install van windows moet draaien voordat je dit soort klachten kunt posten

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05:33
Ik heb hetzelfde probleem, denk ik, ik heb een msi ms6340 moederbord, amd athlon 900, 320 mb ram, 20 gig harddisk, ik HAD een Gf4 ti 4200 128mb 8agp, die is ingeruild voor geld, ik heb er nu een geforce 2 mx 32 mb 4 agp erin. Ik heb WinXP en de nvidia drivres 40.72 geinstallerd. Bijna elke keer als ik iets in 3d wil doen: blauw scherm. OOk bij andere toepassingen, zoals 3dmark. Het vreemde is dat er vaak wordt gezegd dat het aan mijn drivers ligt, maar dit zijn die beste WHQL, laatste versie. Ik heb 4 andere versies geinstallerd, die allemaal niet werkten. Ik denk ook dat het in windows zit, maar wil toch proberen het anders op te lossen. PS UnrealTournament doet het wel in 3d, waarschijnlijk draait hij dan ook op mijn 3d kaart, dus het is heel erg vreemd, kom niet aan met simpele oplossingen, want die heb ik (bijna) allemaal uitgeprobeerd. als je tips hebt, stuur die dan naar : <font color=#000099>>knip<</font>

[ Voor 3% gewijzigd door Pollewob op 07-01-2003 22:50 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor een Gf2 MX is een oudere driver zoals de 23.11 vaak beter dan de 4x.xx serie. Probeer die eens :)

En tips worden op het forum gezet, wel zo handig voor mensen met het zelfde probleem die de search gebruiken :Y)

[ Voor 40% gewijzigd door Pollewob op 07-01-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
ja, ok, dat snap ik, maar ik ben een van de weinige, of de enige met dit probleem, en er zijn zoveel forums met wazige problemen, dat dat waarschijnlijk toch niet op zou schieten

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
PS ik zou graag nog meer willen uitleggen over mijn probleem.
Ik heb dus eigenlijk altijd problemen als ik 3d wil draaien, maar het is vreemd dat UT het wel doet (andere spellen ook, maar alleen in software mode, en dan herkennen ze mijn videokaart niet, te weinig geheugen ervoor of geen direct3d). Bij 3dmark2001se kan ik wel informatie over mijn videokaart opvragen, terwijl hij bij dxdiag(directX9) weer vastloopt.
Ik heb vandaag nog even de contactjes gecheckt, en die waren goed. de 23.11 drivers zijn niet te downloaden vanaf nvidia.com.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier maar effe naar , dit kan misschien wel het probleem zijn!

http://www.excessivehardw...de=thread&order=0&thold=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
hmmm, ziet ernaar uit alsof er meer problemen zijn met Geforces, ik weet nie, vriend van mij heeft ingebouwde geforce ti4400 met 128 mbram 8agp en die doet et wel normaal, misschien ligt het eraan als je de kaart eruit haalt en eropnieuw indoet, of een nieuwe kaart installeert?? Dus eerst alles van pc, dan de goeie kaart erin en installe die hap.
LANG LEVE GEFORCE!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
ps hoeveel mensen hebben dit probleem, dit is al niet meer te tellen denk ik :P :P

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
ik heb weer w98se geinstalleerd, en alles doet et weer.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:51
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Zo kan ik ook mijn postcount verdubbelen :/

tvw

Pagina: 1