Toon posts:

Koeling geheugen van een Vid kaartje

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is pas m'n eerste post, dus als het niet goed is, hoor ik het wel...

goed, het volgende, ik heb een Gf2 mx van MSI die ik wil voorzien van sinks op m'n geheugen. Nu heb ik een oude Sink aan stukken gezaagd, merk???? geen idee... het bevestigen ervan kan met lijm gedaan worden maar welke? Wil niet dat m'n geheugen te warm wordt...

Alvast bedankt...

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Neem Artic Silver, is koelpasta en lijm ineen, die kun je bij de meeste goeie computershops wel kopen afkorting (AS) of (AS2)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 21:42 schreef jamaicaman het volgende:
Neem Artic Silver, is koelpasta en lijm ineen, die kun je bij de meeste goeie computershops wel kopen afkorting (AS) of (AS2)
euh, Arctic Silver is koelpasta. Arctic Silver therminal adhesive is Koelpasta met lijm.

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
OW,sorry, ik d8 ff verkeerd :D, thnx voor de correctie :)

Verwijderd

Topicstarter
Aha, op die manier. Er is nmlk niet iets zelf te fabriceren? Want Artic heb ik zelf al, en was prijzig genoeg...

• Icey
  • Laatst online: 14-08 22:01
Klein verhaaltje over mijn mening.

Als je wilt gaan overklokken zij sinks erg handig. als je dat niet gaat doen zijn ze eigenlijk oevrbodig, als je denkt dat door het opplakken van sinks je 1000 punten meer krijg in 3dmark, ga dan maar terug naar de pc totaal :P

Als je niet gaat overklokke zijn ze niet nodig, een fabrikant zal ze kaarten niet uitbrengen als hij weet dat ze kaartjes kapot gaan door te warm geheugen, dus als je niet gaat overklokken hoef je er niks op te plakken, en heb je ook niks te vrezen.

als je toch sinks erop gaat plakken, let er dan op dat je geen schade aanricht, als er resten zichtbaar achterblijven heb je vaak geen garantie meer...

Verwijderd

Topicstarter
Klein verhaaltje over mijn mening.
Als je wilt gaan overklokken zij sinks erg handig. als je dat niet gaat doen zijn ze eigenlijk oevrbodig, als je denkt dat door het opplakken van sinks je 1000 punten meer krijg in 3dmark, ga dan maar terug naar de pc totaal

Als je niet gaat overklokke zijn ze niet nodig, een fabrikant zal ze kaarten niet uitbrengen als hij weet dat ze kaartjes kapot gaan door te warm geheugen, dus als je niet gaat overklokken hoef je er niks op te plakken, en heb je ook niks te vrezen.

als je toch sinks erop gaat plakken, let er dan op dat je geen schade aanricht, als er resten zichtbaar achterblijven heb je vaak geen garantie meer...

Neuh, daar heb je idd gelijk in, alleen is het zo dat ik nu toch al geen garantie meer heb, en eigenlijk het wel "grappig" vin om ze erop te hebben... en een prestatie winst verw8 ik zkr niet, dat had ik al gelezen...

• Icey
  • Laatst online: 14-08 22:01
Op vrijdag 05 juli 2002 21:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

Neuh, daar heb je idd gelijk in, alleen is het zo dat ik nu toch al geen garantie meer heb, en eigenlijk het wel "grappig" vin om ze erop te hebben... en een prestatie winst verw8 ik zkr niet, dat had ik al gelezen...
ALs je het aleen doet omdat het er tof uitziet neem ik aan dat je een window heb :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hoer is reeds het nodige over te vinden hoor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.