prob met sb 128 pci

Pagina: 1
Acties:

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 17:31
Ik heb een sb pci 128 4 kanaals. Vandaag toen ik zoals altijd m'n pc van de stand-by afhaalde deden m'n voorste speakers het niet. Toen ik m'n kast openhaalde en een beetje aan de connectors zat te rommelen deden de achterste speakers het ook opeens niet meer :(. Op de achterste speakers was er toch nog heel erg zacht muziek en toen ik hem gemute had ging ie gewoon verder met afspelen :?. Later heb ik het nog geprobeerd onder windows 2000 en daar deed het geluid het ook niet meer (De speakers doen het nog wel ik heb ze nog appart getest). Dus is de kaart gewoon aan z'n einde (lijkt mij sterk zomaar opeens) of is er iets anders aan de hand?

bedankt voor de tips

/edit

helemaal m'n specs vergeten wat stom
lees ze onderaan dit bericht

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000

Verwijderd

ik heb dit wel eens met mijn sb-live...
wat ik dan doe is naar mijn speaker instellingen gaan, hem ff op 2 speakers afstellen dan terug op 4 speakers zeggen en hij doet het weer

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 17:31
Op vrijdag 05 juli 2002 21:33 schreef ronnyv het volgende:
ik heb dit wel eens met mijn sb-live...
wat ik dan doe is naar mijn speaker instellingen gaan, hem ff op 2 speakers afstellen dan terug op 4 speakers zeggen en hij doet het weer
Het gaat hier over een sb 128.
*Dat heb ik al geprobeerd maar dat werkte niet :(.

/edit

laat maar het werkt weer heb de kaart in een andere pc gezet en weer terug doet het gewoon weer.

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000