1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| /\ / \ | | | | | | | | /| |\ | | | | | | | | |_|_|_| ^ ^ ^^ ^^ ###### #### #### ## ## # ## |
ASCI art is zo leuk om te doen
!nezel et snee raam thcireb tid reeborp raam feitaerc oz tein flezemnav neb kI
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
Verwijderd
ervoor).Laat ik dat dan maar doen, want van dit draadje word ik niet helemaal goed...
Ik zal wel een topic openen met suggesties voor de FAQ en dan over 2 weken wat gaan schrijven.
Uncomfortable silence can be so loud...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
hij is mooicode:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 /\ / \ | | | | | | | | /| |\ | | | | | | | | |_|_|_| ^ ^ ^^ ^^ ###### #### #### ## ## # ##
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
want met zoeken kun je alles maken.
Tja sluit het forum dan maar zou ik zeggen
sukkels
Verwijderd
Als je wat nuttigs wilt doen bedenk dan eens een stukje voor een FAQ hier in plaats van "topicje hooghouden" te spelen. Of zou dat niet gaan lukken omdat de grote meerderheid van de mensen die dat doet alleen maar vragen stelt en geen antwoorden [gh]eeft.
Verwijderd
www.tvdsb.on.ca/saunders/courses/xtra/JavaScript/ wat javascript uitleg en een paar goede links naar javascript spul.
www.dsdelft.nl/html erg uitgebreide en goede beschrijving van html en CSS.
(hmm... t zijn wel geen PHP links, maar met alleen php kom je er natuurlijk ook niet
Oh ja, de link: hier dus.
En nou niet gaan klagen dat het niks is, er staat best veel in;)
Uhm de MIR ging toch de andere kant op?Op donderdag 15 februari 2001 14:41 schreef KoeKk het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 /\ / \ | | | | | | | | /| |\ | | | | | | | | |_|_|_| ^ ^ ^^ ^^ ###### #### #### ## ## # ##
Mare ff reageren en nu staat hij ook in mijn history!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Cool gedaan man.. Maar hoe heb je al die mensen over de hele wereld nou zo gek gekregen om per onderdeel ook nog extra info toe te voegen??Op vrijdag 23 maart 2001 10:54 schreef FlamerX het volgende:
Ik heb de FAQ klaar... het heeft even geduurd, maar hier is die dan. Je kunt zelf aanvullingen geven, maar hij is op sommige punten niet compleet.
Oh ja, de link: hier dus.
En nou niet gaan klagen dat het niks is, er staat best veel in;)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
www.php.net/tips.php hier staat beschreven hoe je heel gemakkelijk de manual van een functie kan opvragen:
1
| php preg_replace() |
laat bij mij nu keurig de manual van preg_replace() zien.
~~ meesterprutser ~~
verouderd topic dus
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()