Bestanden versturen over netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-08 13:50
Ik heb een netwerkje van 2 pc's.
Een met xp home en de ander win 98. Hoe kan ik bestanden en spellen verzenden, zonder te hoeven klooien met de shareddocs (daaruit weer kopieren)(veel werk)? Moet ik daar nog iets voor downloaden?
Thnxz

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Je kunt elke map gewoon delen: in de Verkenner rechtsklikken op de te delen map, klikken op Eigenschappen, tabblad Delen en aanvinken Van deze map een gedeelde netwerkmap maken.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

gewoon \\computernaam_xp\c$

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als je netwerkje werkt, je kunt op beide pc's internetten enzo, dan moet je nadat je het bovenstaande gedaan hebt ook bestanden kunnen verzenden.

Zo niet, download dan een simpel programmaatje als Sygate ofzo, die regelt dat heel goed voor je. :)

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 20:59 schreef BreadFan het volgende:
Als je netwerkje werkt, je kunt op beide pc's internetten enzo, dan moet je nadat je het bovenstaande gedaan hebt ook bestanden kunnen verzenden.

Zo niet, download dan een simpel programmaatje als Sygate ofzo, die regelt dat heel goed voor je. :)
Je gaat van het ene werkstation naar het andere toch niet via internet kopieeren?? :D :D

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op vrijdag 05 juli 2002 21:00 schreef VipTweak het volgende:
Je gaat van het ene werkstation naar het andere toch niet via internet kopieeren?? :D :D
waar slaat dat nou weer op?
Op vrijdag 05 juli 2002 20:41 schreef Ferdo het volgende:
Je kunt elke map gewoon delen: in de Verkenner rechtsklikken op de te delen map, klikken op Eigenschappen, tabblad Delen en aanvinken Van deze map een gedeelde netwerkmap maken.
Op vrijdag 05 juli 2002 20:59 schreef BreadFan het volgende:
Wat is hier zo moeilijk aan te begrijpen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• tomvleeuwen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 20:06

tomvleeuwen

Whiee!

Misschien heeft het hier niet veel mee te maken, maar als ik ms bestands en printerdeling gebruik en ik kopieer iets, wordt het netwerk volgens windows XP maar ongeveer 0,5% belast. Waar slaat dit op?

Online LED calculator

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 10:12 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op?
[..]

[..]

Wat is hier zo moeilijk aan te begrijpen?
Wat heeft Sygate nou te maken met bestanden kopieeren op een LAN ??

Verwijderd

Wie zegt dat deze twee machines aan internet hangen?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier is heel wat leesvoer voor uitgevonden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.