"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Hangt ook van de modules af, denk ik. Op mijn P200 werkte het probleemloos naast elkaar.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Dimm en Simm gaat meestal niet samen. Vaak moet je op het moederbord ook dmv een jumper kiezen of je dimm of simm wilt gebruiken
T'is niet aan te raden..
Ligt aan de voltages. Die moeten namelijk gelijk zijn. Indien die namelijk niet gelijk zijn dan ploft het zooitje en ik denk niet dat je dat wilt.
Hartstikke bedankt voor de snelle reacties 
Overigens ook zeer duidelijke reacties hehe, ze gaat nu alleen de dimms gebruiken (en de simms ritueel verbranden?
)
Overigens ook zeer duidelijke reacties hehe, ze gaat nu alleen de dimms gebruiken (en de simms ritueel verbranden?
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
die SImms verbranden? zonde man die dingen zijn prijzig tegenwoordig..
relatief gezien wel ja...Op vrijdag 05 juli 2002 20:23 schreef BrEeZeR het volgende:
die SImms verbranden? zonde man die dingen zijn prijzig tegenwoordig..
Om hoeveel mb gaat het ?Op vrijdag 05 juli 2002 20:26 schreef _Mo_ het volgende:
[..]
relatief gezien wel ja...
Ik meen 8 MB, maar kan ook 4 zijn... weet ik niet zeker.Op vrijdag 05 juli 2002 21:18 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
Om hoeveel mb gaat het ?
'k had persoonlijk niet eens die simms erbij geprikt... maarja, da's mijn keuze
Dan zal ik het helemaal niet doen !Op vrijdag 05 juli 2002 21:21 schreef _Mo_ het volgende:
[..]
Ik meen 8 MB, maar kan ook 4 zijn... weet ik niet zeker.
8 MB.. dat verschil merk je helemaal niet bij zo'n hoeveelheid geheugen..Op vrijdag 05 juli 2002 21:21 schreef _Mo_ het volgende:
[..]
Ik meen 8 MB, maar kan ook 4 zijn... weet ik niet zeker.
Pagina: 1