3dmark2000 test 2991

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb een p3/800/128mb met een NVIDIA TNT2 32MB. Krijg met 3dmark2000 een resultaat van 2991. Is wel aan de erg lage kant, wat kan ik hier aan doen??

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Ik ga hier nie eens meer op in....
Check dan de rest van de posts!....
Jij wil zeker weer zo'n post me allemaal resultate opzette....

I see dead pixels...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 19:40
Zoeken is iets ontzettend moeilijks...:)

Verwijderd

Je vertelt niet precies wat voorn TNT2 je eigenlijk hebt. En dat is eigenlijk best wel belangrijk om te weten. Het verschil tussen een TNT2 M64 ten opzichte van een TNT2 Ultra is namelijk erg groot, helemaal bij een krachtige 800 Mhz proc.

Aan je score te zien vermoedt ik dat het gaat om een TNT2 M64 of een TNT2 Vanta. Vooral de M64 is zo traag als bagger. De M64 duidt namelijk op een 64-bits geheugen-bus i.p.v. de normale 128-bit geheugen-bus. Aangezien vrijwel alle nVidia kaarten behoorlijk geheugen-hongerig zijn, is het halveren van de geheugen-bus niet echt bevorderlijk voor de snelheid. In de praktijk komt het er op neer dat een TNT2 M64 net zo snel als een gewone TNT 1.

Voor het geval je echt een M64 hebt: ga morgen naar een random computerwinkel en koop een échte videokaart, bijvoorbeeld eentje op basis van de GeForce2 MX chipset (bij voorkeur de Hercules 3D Prophet II MX).

Tot die tijd kun je proberen de videokaart te overklokken met een programmatje als Powerstrip, te halen op http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

mARCO

Verwijderd

ik heb een p3/500/256mb/770u en een score van
2540...zal wel aan je videokaart liggen...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Die hoge 3D mark scores komen door die T&L bladibla van de GeForce kaarten. In het geval van die TNT2 is gewoon de videokaart de bottleneck.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Martijn, helemaal gelijk jonge..., voor sommige mense wel

I see dead pixels...

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een p3 450@540 en een tnt2 ULTRA ik haal iets meer dan 2700 pnt.

Volgende week haal ik meer :) heb ik een hercules mx :) :) :)
Pagina: 1