Op zaterdag 06 juli 2002 16:32 schreef xantip het volgende:
Hehe om deze discussie maar ff te stoppen, ik speel omdat ik het leuk vind, maar ik koop om betere prestaties te zien! dus ik wil gewoon zien dat ie naar 200 knalt en hoe hoger hoe fijner het speelt, maar dat merken alleen echte gamers!!!!!!
Dan bestaan er op deze aardbol geen echte gamers. Als je scherm niet meer dan 75 beelden per seconde kan geven doet hij dat ook niet, ook al kan je videokaart 200fps maken.
Doe maar een Vsync uit, dan zie je aan die teller wel 200fps (ookal komt dat niet op je scherm), maar je merkt ook dat het spel baggerder gaat werken, want 200fps op een scherm wat 75Hz kan gaat nou niet echt lekker. 
En ja, dat je 75fps ook al haalde met je oude videokaart kan best, UT is niet zo zwaar voor je videokaart, meer voor je processor. Je videokaart merk je alleen wat van in zwaardere spellen. 

Op zaterdag 06 juli 2002 16:37 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik heb een AmdXp 1800, 512Mb ddr en een geforce 4 ti4400 en blijf ook hangen op 75 fps ofzo, vsycn staat uit, me monitor staat op 85hz, beetje vaag 

Misschien staat Vsync wel uit in UT, maar misschien staat het wel in je drivers aan of in powerstrip oid en denkt dat je monitor mar 75Hz aankan?