Hoe lang is de kabel die van de SB Audigy Platinum Ex loopt naar de externe audigydrive ?
Ik heb overal gezocht maak kon niks vinden
Ik heb overal gezocht maak kon niks vinden
Ik heb het over de Ex versie ! dat is met een externe drive.Op vrijdag 05 juli 2002 20:39 schreef Jesse het volgende:
Meet em op bij een vriend of vraag het densnoods in een winkel.
Ben je bang dat je een te grote kast hebt?
Verwijderd
OMG !!Op vrijdag 05 juli 2002 22:07 schreef TeslaMaster het volgende:
Hij is even lang als een korte IDE-kabel, in centimeters weet ik dat niet precies. Ik heb een Audigy Platinum, dus ik heb er ook 1.
Dat is bij de Extigy.Op vrijdag 05 juli 2002 22:11 schreef Snow_King het volgende:
het gaat toch via USB?
dan koop je toch desnoods een verlengkabel?
misschien komt er zo weer eenOp vrijdag 05 juli 2002 22:10 schreef Fairy het volgende:
[..]
OMG !!
Ik heb het over een EXTERNE drive
Sorry hoor
oftewel... heb je niet een EXTIGY????Op vrijdag 05 juli 2002 22:11 schreef Snow_King het volgende:
het gaat toch via USB?
dan koop je toch desnoods een verlengkabel?
Nee, ik wil een Audigy Platinum EX kopenOp vrijdag 05 juli 2002 22:14 schreef wfvn het volgende:
[..]
misschien komt er zo weer eenvan je maar ik stel hem toch...
[..]
oftewel... heb je niet een EXTIGY????
ehm... ik zie nu net je reply die je hebt gepost tijdens het neerknallen van mijn post...
Sorry hoor maar ik heb zelf ook een Audigy Platinum en daar zit gewoon een Audigydrive (extern ook te gebruiken) bij. De enige die het niet heeft is de gewone Audigy..Op vrijdag 05 juli 2002 22:10 schreef Fairy het volgende:
[..]
OMG !!
Ik heb het over een EXTERNE drive
Sorry hoor
kep even wat gezocht op google...Op vrijdag 05 juli 2002 22:14 schreef Fairy het volgende:
[..]
Nee, ik wil een Audigy Platinum EX kopen
PS, je was al te laat![]()
De audiy heeft ook zo'n livedrive geval maar dan buiten de pc.
antwoord op je vraag? (130 cm dus zo ongeveer)A heavy-duty cable (about 4' in length), connecting the Audigy to the eX module
Jongens, ik heb het over de drive BUITEN DE KAST. niet in de 5 1/4 bay.Op vrijdag 05 juli 2002 22:18 schreef dominicbout het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb zelf ook een Audigy Platinum en daar zit gewoon een Audigydrive (extern ook te gebruiken) bij. De enige die het niet heeft is de gewone Audigy..
A thanxOp vrijdag 05 juli 2002 22:18 schreef wfvn het volgende:
[..]
kep even wat gezocht op google...
http://thetechnozone.com/audiobuyersguide/hardware/soundcards/Audigy_Platinum_eX.html
[..]
antwoord op je vraag? (130 cm dus zo ongeveer)
Jahaaaaa!!! Die ene die zwart is van kleur jah, exact hetzelfde als de andere livedrives alleen 3 plaatjes plastic extra eromheen.. wat zeur je nou man??Op vrijdag 05 juli 2002 22:20 schreef Fairy het volgende:
[..]
Jongens, ik heb het over de drive BUITEN DE KAST. niet in de 5 1/4 bay.
[..]
A thanxeindelijk
Omg, sorry hoor, maar lezen jullie niet of moet ik aan mijn iq gaan trijfelenOp vrijdag 05 juli 2002 22:22 schreef dominicbout het volgende:
[..]
Jahaaaaa!!! Die ene die zwart is van kleur jah, exact hetzelfde als de andere livedrives alleen 3 plaatjes plastic extra eromheen.. wat zeur je nou man??
Wat? Je wilt een interne?Op vrijdag 05 juli 2002 22:24 schreef Fairy het volgende:
[..]
Omg, sorry hoor, maar lezen jullie niet of moet ik aan mijn iq gaan trijfelen
Dat ding is niet gewoon zwart, dat ding is EXTERNNNNNNN....
Op vrijdag 05 juli 2002 22:25 schreef dominicbout het volgende:
[..]
Wat? Je wilt een interne?
nee man... een externe draadloze die je ook als fietsbel kan gebruikenOp vrijdag 05 juli 2002 22:25 schreef dominicbout het volgende:
[..]
Wat? Je wilt een interne?
Op vrijdag 05 juli 2002 22:27 schreef wfvn het volgende:
[..]
nee man... een externe draadloze die je ook als fietsbel kan gebruiken
Dit topic is gesloten.
![]()