- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
dat is een heel ander soort stift
de zilverpen die voor het unlocken gebruikt word, is een pen waarmee spoortjes getrokken worden op printplaten, waar het beschadigt is. is ook vrij duur. 20 euro ofzo
De zilverpen voor kerst is waardeloos want die geleid niet. Niet gebruiken, het werkt nl niet
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Lees nou eensOp vrijdag 05 juli 2002 19:30 schreef justifire het volgende:
Dus het is zo'n kerstkaartenversier pennetje ?? Die heb ik hier nl liggen maar heb geen zin om me processor te slopen met iets waarvan ik niet zeker weet dat dat het goede is
NEE, zo'n pen is 't niet.
/me heeft een potje Bison Elektro
Verwijderd
Verwijderd
Hij postte het tegelijk met het antwoord, dus hij kon het niet eerst lezenOp vrijdag 05 juli 2002 19:31 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Lees nou eens
Verwijderd
Omdat omdat een kerstpen bestaat uit lijm met een glittertje en dat geleidt niet; ik zou gewoon voor het potlood gaan en idd. af en toe bijtekenen.
Verwijderd
Verwijderd
Bij de gemiddelde PC-winkel hoef je het niet eens te proberen iig.
Moet er nog wel mee aan de slag
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Komen in zo'n winkel allemaal van die mannetjes van 15/16 van dat spul halen.. ze mogen nog geen auto rijden laat staan dat ze er eentje hebbenOp zaterdag 06 juli 2002 12:07 schreef BlizzarD het volgende:
Van dat spul om ruitverwarming van auto's te repareren werkt ook perfect
Volgens mij verkoopt dat spul ook bijna niet (behalva aan tweakers) want hoe vaak heb je dat nou nodig?
Kijk naar de tijden manOp vrijdag 05 juli 2002 19:31 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Lees nou eens
en denk aub even na voordat je zo'n onzin post
Verwijderd
(redeneer zelf maar verder, ben te lui/moe om te typen)
Verwijderd
Dat geleid wel, maar niet goed genoeg lijkt me.Op zaterdag 06 juli 2002 23:03 schreef VAC het volgende:
ik neem aan dat bijna iedereen hier een koeling op zn proc heeft? Tussen je Proc en Koeling zit meestal van dat zilver pasta zooi.
(redeneer zelf maar verder, ben te lui/moe om te typen)
Verwijderd
Verwijderd
Doe es relaxtOp zaterdag 06 juli 2002 16:46 schreef Cereal het volgende:
en denk aub even na voordat je zo'n onzin post
Op zondag 07 juli 2002 02:19 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Doe es relaxt
Verwijderd
Zo'n zilverpen noemt men een "Conductive Pen".
Ik ben al een behoorlijk tijd op zoek naar een conductive pen oftewel zo'n pen waarmee je inderdaad zilveren printbaantjes kan trekken. Na lang zoeken is er in USA wel een bedrijf nl. CircuitWorks die ze maakt. Maar ik kom er maar niet achter waar ik ze kan kopen. Op hun site staat niets over shipping etc.
link: http://www.chemtronics.com/catalog/catalog.cgi?action=list_products&category=7
OP de HCC-dag zag ik ook die gasten van Tweakers allerlei cpu's unlocken met deze pennen. Alleen jammer dat daar niemand me kon vertellen hoe ze eraan gekomen waren. Deze manier vindt ik ook veel netter dan al dat geklieder met kwastjes bisonkit zilver epoxy etc.
Dat heb ik al eens gedaan met mijn dondervogel. Wel gelukt! Maar bijna was het mis. Daar heb ik nu geen zin meer in.
Er zal toch wel een nederlands electronica bedrijf zijn die dit verkoopt? Anders haal ik het per express uit de USA komen. Maar bij wie kan ik het bestellen?????
Iemand een idee
Verwijderd
Verwijderd
Hubo enz hebben de shit niet.
Autozaak: €15,- voor zilverlijm
Lokale doe het zelf: Bisonkit elektro €36,-
Radiopiet €4,55. Komt aankomende week binnen.
Het probleem is dat als je voor dit soort zaken een inkoopactie doet, de verzendkosten wel heel zwaar gaan drukken op de prijs + dat de korting minimaal zal zijn gezien de prijs.