Toon posts:

computerbeeld op tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is de kwalitiet van een outkaart (geen video kaart met tv-out een beedje goed!
ik wil geen mpeg kaart alleen voor films maar ook gewoon andere dingen gewoon in windows ofzo(of spel:))

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Volgens mij moet je toch een videokaart met tv-out hebben, ik ken een iemand die vroeger zo'n kaart heeft gehad voor tv-out en bij hem gaf dat en prima resultaat maar hij had ook een 100 herz digitale breedbeeld bak. Nu is het volgens mij altijd via de tv-out van je videokaart

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Neem mij niet te serieus

Ik heb een ATI ALL IN WONDER PRO met tv out.. En kijk mijn DIVX movies altijd op mijn TV. Kwaliteit is gewoon goed....

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Ik heb zelf de Asus V3800 met TV-out etc. Als de TV-out aansluit op mijn TV dan krijg ik het opstarten goed te zien, maar zo gauw windows opstart krijg ik een vreemd beeld. Ik denk dat dat met de resolutie of refresh rate te maken heeft.

Kan iemand mij vertellen wat een gewone TV voor resolutie en refreshrate kan hebben van een videokaart om goed beeld te vertonen???

Sjesus...

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Mijn Philips breedbeeldTV kan max. 640x400 aan. Geloof dat dat voor alle tv's geld

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
En welke refresh rate kan de TV aan? Of wordt dit op de videokaart opgevangen?

Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik draai namelijk 1024x768 of hoger op 100MHz en dat wordt dus niet getoond op de TV.

Sjesus...

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik heb zelf een tijdje een kastje geprobeerd dat een VGA in een RGB signaal omzette, waarmee ik dus mijn tv als monitor kon gebruiken. Ik deed dit met een S-VHS verrbinding, en ik heb een Philips 82cm 100Hz breedbeeld. Dat kastje kon tot een resolutie van 1024x768 btw. Maar als je 'm daarop zet is echt alles volledig onleesbaar. 640x480 is eigenlijk de enige resolutie die nog een beetje te doen is. Films kijken was wel relaxed, net zoals Quake3 op een 32-inch scherm :9. Maar als je weer naar je monitor kijkt, dan is dat zoveel beter. Ik kan het je dus niet aanraden.

Jag

Verwijderd

Kun je een computer met zo'n TV-Out kaart (in de video kaart) zomaar opstarten zodner monitor en dat ie dan meteen beeld geeft op de TV zodat je een film kunt starten ?

Ik heb namelijk mijn TV niet bij mijn computer staan maar ik wil wel af en toe een goede film (divx) op de TV kijken :)
Pagina: 1