http://specs.tweak.to/6635
viper2 heeft hardwarematig verneukte T&L engine.
s3 heeft een paar maand gelede gezegd van wie niet tevreden met z'n viper2 was hem kon inruile tge viper770.
lijkt me dus niet echt goeie keus, enneh hij is quake3 optimized. bij andere spellen geeft hij problemen of werkt hij simpelweg niet.
s3 heeft een paar maand gelede gezegd van wie niet tevreden met z'n viper2 was hem kon inruile tge viper770.
lijkt me dus niet echt goeie keus, enneh hij is quake3 optimized. bij andere spellen geeft hij problemen of werkt hij simpelweg niet.
Smokey jonge, je hept ut helemaal mis.
Die T&L WAS klote, maar nieuwe drv's make um gwoon beswel relexx.
TV-out is nie zo heel veel (vinnik).
Ennuh, da Quak3 optimized is waar, maar me alle andere spelle draait ie oowk gwoon heel relex (dit komt misschien oowk door mun processor)
Die T&L WAS klote, maar nieuwe drv's make um gwoon beswel relexx.
TV-out is nie zo heel veel (vinnik).
Ennuh, da Quak3 optimized is waar, maar me alle andere spelle draait ie oowk gwoon heel relex (dit komt misschien oowk door mun processor)
I see dead pixels...
wil tvout gebruiken om DivX films te kunnen kijken op tv
http://specs.tweak.to/6635
uhm jotheman zijn veel mense die wel problemen hebben met andere spellen. en s3 heeft toegegeven dat de T&L engine niet helemaal ''correct'' in elkaar zat.
dacht je nu echt dat ze anders een vervangende viper770 zouden geven? als ze wiste dat ze binnekort alles konde oplosse met drivers?? ze hebben een aantal dinge kunne corrigeren ja.
dacht je nu echt dat ze anders een vervangende viper770 zouden geven? als ze wiste dat ze binnekort alles konde oplosse met drivers?? ze hebben een aantal dinge kunne corrigeren ja.
jah ok,,, die T&L was nie helemaal gweldig, maar is nouw wel verbeterd..
en die actie?, kijk maar eens hoeveel van alle viper2 owners um in hebbe geruild...
6% ofzow,, zijn ze dur dus blijkbaar toch wel tevrede meej
en die actie?, kijk maar eens hoeveel van alle viper2 owners um in hebbe geruild...
6% ofzow,, zijn ze dur dus blijkbaar toch wel tevrede meej
I see dead pixels...
Verwijderd
Smokey is zelf een beetje verneukt....
Als ik een willekeurige Game draai op een beurs, wil niemand geloven dat er een Viper 2 in mijn kast zit............
Celeron 566@876, Global win FKP32, Abit BH6 rev 1.0, 128 MB Ram, Viper 2 143@170 en 125@150.
Als ik een willekeurige Game draai op een beurs, wil niemand geloven dat er een Viper 2 in mijn kast zit............
Celeron 566@876, Global win FKP32, Abit BH6 rev 1.0, 128 MB Ram, Viper 2 143@170 en 125@150.
Je moet dan zo'n scart plug hebben voor aan de tv en daar zitten dan 3 aansluitingen op , geluid links,rechts en composite video en dan doe je dus die gele aansluiting van de ViperII via een tulpstekker kabeltje erop aansluiten en draaien maar..
En de viper II zuigt dus echt helemaal niet he....zeker die S3TC schopt kont..en voor die prijs...
En de viper II zuigt dus echt helemaal niet he....zeker die S3TC schopt kont..en voor die prijs...
Verwijderd
die Viper II z'n T&L engine werkt dan wel niet 100% maar hij is en blijft een stuk sneller dan een TnT2 ultra...
Dus ik heb nooit iets begrepen van die inruilactie...
P.S> Mijn broertje heeft nog een TnT2 ultra (Guillemot Xentor32 - 175/183MHz std) ik denk dat hij wel wil ruilen voor een Viper II
Dus ik heb nooit iets begrepen van die inruilactie...
P.S> Mijn broertje heeft nog een TnT2 ultra (Guillemot Xentor32 - 175/183MHz std) ik denk dat hij wel wil ruilen voor een Viper II
De Viper II is vooral sneller met Quake 3 Arena en UT. In Direct3D zijn de Viper 770 Ultra en de Viper II nagenoeg gelijk.
Die actie die er destijds was (Viper II->Viper 770) was voornamelijk bedoeld voor mensen die vooral problemen hadden en die niet wilde oplossen. Was eigelijk ook begonnen als een geintje (een eindgebruiker vroeg voor de gein of hij z'n Viper II mocht omruilen voor de V770. Iemand van Diamond is daar serieus op ingegaan, en toen is deze (tijdelijke) actie in geroepen.
Ik heb zelf beide kaart in m'n pc gehad (eerste de V770 toen de Viper II), maar vooral voor de games die ik speelde (Q3) was de Viper II perfect. Ook met Unreal Tournament ziet het er perfect uit. Ik werk nu met een GF2, maar die vindt ik minder in UT dan de Viper II (beide met S3TC).
Die actie die er destijds was (Viper II->Viper 770) was voornamelijk bedoeld voor mensen die vooral problemen hadden en die niet wilde oplossen. Was eigelijk ook begonnen als een geintje (een eindgebruiker vroeg voor de gein of hij z'n Viper II mocht omruilen voor de V770. Iemand van Diamond is daar serieus op ingegaan, en toen is deze (tijdelijke) actie in geroepen.
Ik heb zelf beide kaart in m'n pc gehad (eerste de V770 toen de Viper II), maar vooral voor de games die ik speelde (Q3) was de Viper II perfect. Ook met Unreal Tournament ziet het er perfect uit. Ik werk nu met een GF2, maar die vindt ik minder in UT dan de Viper II (beide met S3TC).
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik werk nu met een GF2[/quote]Nou ik vind Q3 toch geen werk hoor
THANK GOD dat ik een VIPER 2 heb en niet zo'n fucking dure Gforce ding! Een viper 2 hebben is nog origineel ook,
en ja, hij doet het bij mij rete goed, ook vind ik dat een savage2000 chipset weer eens heeeeeeel iets anders is dan TNT2, 3DFX of wat dan ook...maareh, de voornaamste reden dat ik hem heb is omdat ik hem kon overkopen voor 150,--
en ja, hij doet het bij mij rete goed, ook vind ik dat een savage2000 chipset weer eens heeeeeeel iets anders is dan TNT2, 3DFX of wat dan ook...maareh, de voornaamste reden dat ik hem heb is omdat ik hem kon overkopen voor 150,--
Wat te fuck heb je nu aan t/l.. De g4s is met een snelle pc ook sneller als je t/l uitschakeld.. Ik draai met een duron 850 en daar is de viper2 een mooie kaart voor.. Ik speel DVD's zonder problemen en divx ook.. En spellen zijn ook geen probleem...
En dat voor die prijs toen.. .. Ik heb dat ding al een half jaar en nooit echte problemen mee gehad...
En ik heb lekker 5 jaar garantie..
En dat voor die prijs toen.. .. Ik heb dat ding al een half jaar en nooit echte problemen mee gehad...
En ik heb lekker 5 jaar garantie..
Verwijderd
die viper|| is zelf ook lekker te overklokken, ik draai hem op 190/163 mhz
dan is dat ding lekker snel
dan is dat ding lekker snel
Verwijderd
He, weet je wat ik vindt?!
ik heb een pentiumIII + viper2
die kaart loopt lekker.
Nu kwam ik pas zo'n gozer tegen bij mij op school die dacht dat ie super patser was met een pentium 800mhz met een geforce2 gts.
Zeggie tegen mij,
"Jeroen je moet ook eesn een g*y force kopen gaat lekker hard.
Nou zeg ik het GVD nog een keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"je zet onder een ouwe golf toch ook geen ferrari-banden?!
Ik bedoel, je past de videoplank aan aan wat voor systeem je hebt.
Lees maar eens de nieuwe computer-totaal
daar zie je dat het niks uitmaakt,
Of je in een pentium III 500mhz,
een viper2 een geforce of een geforce IImx
of gts zet.
zoo das mus der ff aus
ik heb een pentiumIII + viper2
die kaart loopt lekker.
Nu kwam ik pas zo'n gozer tegen bij mij op school die dacht dat ie super patser was met een pentium 800mhz met een geforce2 gts.
Zeggie tegen mij,
"Jeroen je moet ook eesn een g*y force kopen gaat lekker hard.
Nou zeg ik het GVD nog een keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"je zet onder een ouwe golf toch ook geen ferrari-banden?!
Ik bedoel, je past de videoplank aan aan wat voor systeem je hebt.
Lees maar eens de nieuwe computer-totaal
daar zie je dat het niks uitmaakt,
Of je in een pentium III 500mhz,
een viper2 een geforce of een geforce IImx
of gts zet.
zoo das mus der ff aus
mee eens
ik heb dus viper2+celly500@566
ik heb dus viper2+celly500@566
Ow, as de mense hiero nie gelove da un vip2 best un relexxte kaart is, dan check maar us ff die grote vid. kaart vergelijking!, af en toe gaat ie de Radeon nog voorbij!!!, da zegt gnoeg d8 ik zow!
I see dead pixels...
Rendition roelz
"I sit in my room and imagine the future."
Pagina: 1