Bij sallandautomatisering hebben ze denk ik een typfout gemaakt Kingston 512 DDR pc2100 CAS2 voor 17.73 euro.
Ik denk toch de komma 1 naar rechts. Anders ruik ik een inkoopactie!
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Maar zal wel weer één of ander typfouten recht opzitten of nie? ander HEEEEL snel bestellen!
Default blanke hetero
thnx, 3 reepjes besteld 
dat staat in de bevestigings-mail
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Unit- Total-
Pos Product Description Qty Price Price
--------------------------------------------------------------------------------
1 1796 Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2100 CAS2 3 ? 14,90 ? 53,19
--------------------------------------------------------------------------------
Verzendkosten ? 11,25
----------------------------
Sub-Totaal ? 55,95
Belasting ? 10,63
Totaal ? 66,58 |
Verwijderd
Ik heb het al gemeld aan ze, heb meteen gezegd dat ik voor deze tip wel een reepje wou hebben
**proest**doorverkopen**proest**Op vrijdag 05 juli 2002 18:54 schreef kevinOhdie het volgende:
Helaas kan in mijn mobo geen DDR geheugen
Jammer dat ik blut ben
...
'k ben benieuwd wat ze doen 
* Xandrios wil gewoon z'n reepjes hebben..heb immers bevestigingsmail gehad
* Xandrios wil gewoon z'n reepjes hebben..heb immers bevestigingsmail gehad
Hopen da'k ze voor dat geld krijg 
Dan weer verpatsen en haal ik er PC2700 van
Jaha, dat gaat goed. ik heb net 4 reepjes besteld en een bevestigingsmail gehad. Nu afwachten of ze het ook voor die prijs leveren.
Op vrijdag 05 juli 2002 19:01 schreef Fairy het volgende:
Hopen da'k ze voor dat geld krijg
'k heb pc2700 nieteens nodig, * Xandrios draait nog op een K7S5A
Toevallig is van de week mijn 256MB crucial kapotgegaan, dus dit komt wel goed uit
En hop!
Bedankt voor uw bestelling.
Unit- Total-
1 1796 Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2100 CAS2 2 € 14,90 € 35,46
Verzendkosten € 11,14
Sub-Totaal
€ 40,94
Belasting
€ 7,78
Totaal € 48,72
Vooruitbetalingen kunnen op bankrekeningnr 35.45.22.019 Rabobank Raalte worden
gestort.
Hierbij A.U.B. uw bestel- en klantnummer vermelden.
Met vriendelijke groet,
Salland Automatisering
Dank U!
Bedankt voor uw bestelling.
Unit- Total-
1 1796 Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2100 CAS2 2 € 14,90 € 35,46
Verzendkosten € 11,14
Sub-Totaal
€ 40,94
Belasting
€ 7,78
Totaal € 48,72
Vooruitbetalingen kunnen op bankrekeningnr 35.45.22.019 Rabobank Raalte worden
gestort.
Hierbij A.U.B. uw bestel- en klantnummer vermelden.
Met vriendelijke groet,
Salland Automatisering
Dank U!
heb ook maar even eentje besteld
Verwijderd
Ga eens zoeken of ergens iets staat als "typfouten voorbehouden" oid.
Ik denk trouwens dat je het niet gaat krijgen omdat je wel kunt vermoeden dat het een typfout is. En dan krijg je te maken met redelijkheid en billijkheid en zo. Net zo goed als dat je geen nieuwe TV voor 30 gulden mag kopen omdat je kunt weten dat het gejat is bijvoorbeeld. Sja ..
Zou wel relaxt zijn .. gelijk nog een GB er bij halen ..
Ik denk trouwens dat je het niet gaat krijgen omdat je wel kunt vermoeden dat het een typfout is. En dan krijg je te maken met redelijkheid en billijkheid en zo. Net zo goed als dat je geen nieuwe TV voor 30 gulden mag kopen omdat je kunt weten dat het gejat is bijvoorbeeld. Sja ..
en hier ook 2 repen, die gasten worden helemaal gek:)
weetje...daar heb ik dus naar lopen zoeken...maar GEEN typefouten voorbehouden voor zover ik kan vindenOp vrijdag 05 juli 2002 19:17 schreef HlpDsK het volgende:
Ga eens zoeken of ergens iets staat als "typfouten voorbehouden" oid.
1x raden wat er op de frontpage staat:
"Geheugenprijzen zijn op dit moment dagprijzen. Bel eerst voordat u besteld!!!!"
Niks bellen, bestellen die hap
"Geheugenprijzen zijn op dit moment dagprijzen. Bel eerst voordat u besteld!!!!"
dit is wel minder 
Overeenkomsten komen eerst tot stand nadat een bestelling of reparatie-opdracht door Salland Automatisering op haalbaarheid is beoordeeld. Salland Automatisering heeft het recht zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren of uitsluitend te accepteren onder de voorwaarde dat de verzending geschied onder rembours of na vooruitbetaling, in welk geval de koper dienovereenkomstig wordt ingelicht.
ik heb ze vandaag toch besteld???Op vrijdag 05 juli 2002 19:20 schreef TTT het volgende:
1x raden wat er op de frontpage staat:
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Verwijderd
mijn K7s5a Vreet geen eens fatsoenlijk DDR!Op vrijdag 05 juli 2002 19:02 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
'k heb pc2700 nieteens nodig, /me draait nog op een K7S5A
Toevallig is van de week mijn 256MB crucial kapotgegaan, dus dit komt wel goed uit
helaas
Ik geloof dat ze toch echt een fout hebben gemaakt. Zo goedkoop kan namelijk echt niet. Waarschijnlijk krijgen jullie (de mensen hier die ze al besteld hebben) wel een mailtje. Ben erg benieuwd
Ze hebbe de prijzen alweer veranderd.
Maar ik had al besteld toen het nog goedkoop was.
Ik wacht nu nog op een mail.
Kben benieuwd!
Kben benieuwd!
me 2Op vrijdag 05 juli 2002 19:32 schreef bartbor het volgende:
Ze hebbe de prijzen alweer veranderd.
Kben benieuwd!
Die lui zullen wel balen nu
die lui balen helemaal niet, ze verkopen nu gewoon heel erg veel geheugen en echt niet voor de prijs van 17 euro. Het zal gewoon 136 euro per module kosten, maakt niet uit wanneer je het besteld hebt...
Ik heb nog steeds geen mail.
K zal in de haast het mailadres wel verkeerd ingetikt hebbe.
K heb het toch onder rembours besteld dus.....
K merk ut vanzelf wel.
K zal in de haast het mailadres wel verkeerd ingetikt hebbe.
K heb het toch onder rembours besteld dus.....
K merk ut vanzelf wel.
Alsof ookmaar 1 iemand een pakketje gaat aannemen die ipv 60 euro bijna 450 euro kost...NOTOp vrijdag 05 juli 2002 19:42 schreef makje het volgende:
die lui balen helemaal niet, ze verkopen nu gewoon heel erg veel geheugen en echt niet voor de prijs van 17 euro. Het zal gewoon 136 euro per module kosten, maakt niet uit wanneer je het besteld hebt...
En das niet zulke goede reclame als ze allemaal klachten krijgen van mensen die dan toch ongevraagd pakketjes gaan ontvangen enzo...
ik heb gewoon toch een bevestiging van 40 euro, ga ik toch echt geen 136 overmaken he 
En het word inderdaad een lekker verhaal als een internetbedrijf opeens andere bedragen kan gaan rekenen..... bestel je wat voor 100 euro, komt het, kost het 180 euro, dat kunnen ze lekker maken ja
En het word inderdaad een lekker verhaal als een internetbedrijf opeens andere bedragen kan gaan rekenen..... bestel je wat voor 100 euro, komt het, kost het 180 euro, dat kunnen ze lekker maken ja
nogsteeds geen mail 
mischien gaan ze het nogwel leveren ook voor die prijs
mischien gaan ze het nogwel leveren ook voor die prijs
GVD stomme zus door haar kon ik de hele dag niet op GoT en heb ik deze aktie gemist |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
nouja...er is alsnog 99% kans dat ze morgen bellen, mailen oid...Op vrijdag 05 juli 2002 20:40 schreef Fanatic_FS het volgende:
GVD stomme zus door haar kon ik de hele dag niet op GoT en heb ik deze aktie gemist |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Ze moeten hier bijna wel verlies op maken anders
Verwijderd
Volgens mij als er zo'n groot gat zit tussen de foute prijs en de gewone prijs is er sprake van een kennelijke vergissing dus als het zoveel schilt. dus hoeven ze het niet voor die prijs te verkopen
Echter voor een verschil van enkele euro's moeten ze het wel verkopen
maarre ik hoop wel voor de gene die er 1 of meer hebben bestelt het krijgen ook
dus ik wil jullie niet dwars zitten, ik zeg het alleen maar
P.S. die orderbevestigningen zijn alleen notitie dat het opgestuurd ... en is door het magezijn een respons gegeven.
Suc6
Echter voor een verschil van enkele euro's moeten ze het wel verkopen
maarre ik hoop wel voor de gene die er 1 of meer hebben bestelt het krijgen ook
dus ik wil jullie niet dwars zitten, ik zeg het alleen maar
P.S. die orderbevestigningen zijn alleen notitie dat het opgestuurd ... en is door het magezijn een respons gegeven.
Suc6
Als jij er tog 3 hebt, verkoop mij er dan 1.....Op vrijdag 05 juli 2002 18:54 schreef Cutebritney het volgende:
thnx, 3 reepjes besteld
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13Unit- Total- Pos Product Description Qty Price Price -------------------------------------------------------------------------------- 1 1796 Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2100 CAS2 3 ? 14,90 ? 53,19 -------------------------------------------------------------------------------- Verzendkosten ? 11,25 ---------------------------- Sub-Totaal ? 55,95 Belasting ? 10,63 -------------------------------------------------------------------------------- Totaal ? 66,58
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Verwijderd
En blijven hopen he, dat je het krijgt voor zo'n lage prijs!
(gaat echt niet lukken hoor, was gewoon een tiepvoutje natuurlijk...)
(gaat echt niet lukken hoor, was gewoon een tiepvoutje natuurlijk...)
Moet het niet naar rechts zijn ?Op vrijdag 05 juli 2002 18:51 schreef alexandervisser het volgende:
Ik denk toch de komma 1 naar links. Anders ruik ik een inkoopactie!
Anders wordt het helemaal goedkoop
Hmzzzz,
Keep us informed guys
Keep us informed guys
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Wil t ook weten (grom ik lees t nu pas
)
No way dat je ze krijgt voor dat geld....
Duidelijk een vergissing dus winkel hoeft niet te leveren
Is al een uitspraak van geweest bij hoge gerechtshof.
Ging over gouden armband van 300,00 gulden op het prijskaartje maar waarde was eigenlijk 3000,00. Verkoper verkeerd geprijsd. Koper heeft het aangevochten, wilde het kopen voor 300,00 en heeft verloren, winkelier hoefde niet te verkopen... simpel duidelijk geval van vergissing
Duidelijk een vergissing dus winkel hoeft niet te leveren
Is al een uitspraak van geweest bij hoge gerechtshof.
Ging over gouden armband van 300,00 gulden op het prijskaartje maar waarde was eigenlijk 3000,00. Verkoper verkeerd geprijsd. Koper heeft het aangevochten, wilde het kopen voor 300,00 en heeft verloren, winkelier hoefde niet te verkopen... simpel duidelijk geval van vergissing
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Post effe wel alle resultaten/mailtjes/rembours acties in deze thread, dit vind ik lollig
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Geloof nou maar dat je het niet krijgt. Je krijgt hooguit een mailtje met daarin de uitleg dat het een foutje was.
jammer he mensenKingston Dimm 128Mb DDR Sdram PC2100 CAS2.5
€ 40,46
Kingston Dimm 256Mb DDR Sdram PC2100 CAS2.5
€ 70,21
Kingston Dimm 256Mb DDR Sdram PC2100 CAS2
€ 71,28
Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2100 CAS2.5
€ 135,66
Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2100 CAS2
€ 136,73
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Nu is het wachten op de verlossende mail dus met excuses voor het ongemak en blablablablabla en dat je gewoon de volledige prijs moet betalen....of misschien kan je er nog een schikking uit halen? ik bedoel: 50 euro per reepje is nog steeds niet zo heel erg duur toch?
Ghehe sukkels daaro,
Ik ken het zoiezo al heel goedkoopkrijgen maar 17.73 *krap krap*
Ik hoop voor jullie dat jullie geluk hebben maar....
Ik betwijfel het
/me lag natuurlijk weer te maffen
Ik betwijfel het
Meer dan €70,- is dus wel te veel voor 256MB DDR Kingston...Op zaterdag 06 juli 2002 06:42 schreef dr.lowtune het volgende:
Nu is het wachten op de verlossende mail dus met excuses voor het ongemak en blablablablabla en dat je gewoon de volledige prijs moet betalen....of misschien kan je er nog een schikking uit halen? ik bedoel: 50 euro per reepje is nog steeds niet zo heel erg duur toch?
512ddr hehehehe, dan valt het wel weer mee:)Op zaterdag 06 juli 2002 08:13 schreef speed24 het volgende:
[..]
Meer dan €70,- is dus wel te veel voor 256MB DDR Kingston...
Hoi allemaal,
Heb vandaag een reply van Salland gehad:
Goedemiddag,
Wij kunnen u order 020705-2434 niet tegen deze prijs uitleveren.
Één van onze medewerkers heeft gisteren de verkeerde prijs ingevoerd.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Richard Klink
Salland Automatisering
0572-370219
Helaas gaat het niet door dat goedkope geheugen
Goedemiddag,
Met vriendelijke groet,
Richard Klink
Salland Automatisering
0572-370219
Nouhou, da's jammer..Op zaterdag 06 juli 2002 17:17 schreef printerman het volgende:
Hoi allemaal,
Goedemiddag,
Met vriendelijke groet,
Richard Klink
Salland Automatisering
0572-370219
Om ze te porren kun ze wel een linkje naar deze thread sturen
Zat er natuurlijk wel dik in dat dit niet zou lukken
Ook een Intel 815 mobo zonder tualatin support voor 30 Euro... Had even geen geld en hij was zo weg... En die was volgens mij ook echt...
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
AARG ik had gehoopt dat deze echt watOp zaterdag 06 juli 2002 17:32 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Nouhou, da's jammer..
Om ze te porren kun ze wel een linkje naar deze thread sturen
Zat er natuurlijk wel dik in dat dit niet zou lukken. Ik heb wel eens een nieuwe Voodoo 3 3000 voor 10 euro gezien, maar helaas ik bestelde hem en ze waren al op
. Die aanbieding was dus ECHT
Ook een Intel 815 mobo zonder tualatin support voor 30 Euro... Had even geen geld en hij was zo weg... En die was volgens mij ook echt...
Het was natuurlijk te mooi om waar te zijn.
Maar ja nee heb je en ja kun je krijgen.
Maar ja nee heb je en ja kun je krijgen.
Stelletje naïevelingen....
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Check http://www.eynstein.nl/.Op zaterdag 06 juli 2002 17:57 schreef sniper het volgende:
En ik heb btw net gehoord dat het DDR ram met 11% de hoogte in gaat de komende dagen
Damnit, ik moet nog een cpu+mobo+mem bestellen, en ik moet vandaag de knoop maar doorhakken wat het wordt anders gaat straks de helft van het geld op aan mem!PANIEK op geheugenmarkt! Prijzen UITSLUITEND onder voorbehoud!! (Sorry...)
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
wat is goedkoop bij jou ?Op zaterdag 06 juli 2002 08:09 schreef djgero het volgende:
Ghehe sukkels daaro,
Ik betwijfel het
Je kan natuurlijk ook gewoon even de berichten hiervoor lezen......Op dinsdag 09 juli 2002 17:20 schreef S1985S het volgende:
Het is al gewijzigd...
Maar hebben jullie het gekregen??? ben wel benieuwd...>:)
ondertussen had ik al de 30 eurootjes overgemaakt, dus ik een mailtje terugsturen dat ik dat al overgemaakt had en benieuwd was hoe ze dit gingen oplossen. Blijkbaar is hun oplossing gewoon om er over te zwijgen. Zal morgen zelf maar even bellen.
Hún maken de fout verdorie, dan kunnen ze dat toch wel even netjes afhandelen?
Verwijderd
Rustig joh. Ze mogen toch wel een beetje tijd om alle orders te verwerkenOp dinsdag 09 juli 2002 20:52 schreef makje het volgende:
ondertussen had ik al de 30 eurootjes overgemaakt, dus ik een mailtje terugsturen dat ik dat al overgemaakt had en benieuwd was hoe ze dit gingen oplossen. Blijkbaar is hun oplossing gewoon om er over te zwijgen. Zal morgen zelf maar even bellen.Hún maken de fout verdorie, dan kunnen ze dat toch wel even netjes afhandelen?
Verwijderd
ja das wel waar waar maar toch is het kut !!!!!
als hun de foiut maken dan zorgen ze maar voor een vervangend product !!!!!! of ben ik dan een beetje kiere wiet!
als hun de foiut maken dan zorgen ze maar voor een vervangend product !!!!!! of ben ik dan een beetje kiere wiet!
Pagina: 1