Enkele vragen over updaten van het Bios

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
Ik heb een award 4.51PG bios. ALs ik deze wil updaten, is het dan van belang wat voor moederboard je hebt, zo ja waarom? Is ook het soort besturingssysteem van belang (ik heb nt 4.0)?

Ik ben op zoek naar een update voor mijn bios. Waar vind ik deze?

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
Ja het is van belang wat voor Mobo je hebt omdat nu niet alle mobo's het zelfde zijn en voor het Bios moet je ff op de site van je mobo fabrikant kijken.

Owja je besturings systeem is hier niet van belang.

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
Hoe weet ik van welke fabrikant mijn moederboard is? Ik heb geen gegevens over deze pc, en er staat chips van intel, asus en adaptec op.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
Kun je op meerdere manieren achter komen instaleer sisoft sandra, of heel goed op het mobo kijken staat er meestal wel opgeschreven met wat van die witte letters en soms kun je het ook nog bij je sysinfo zien, maar dat schijnt niet altijd te werken. Aangezien er een asus chip opzit denk ik dat het een asus moederbord is maar dan moet je nog het type weten voor het goede bios te vinden.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:58

LopeZ

Too much is never enough

Hoort in PMG, bios = moederbord dus. Ik raad je ook aan om eerst het een en ander te searchen voor je een nieuw topic in PMG gaat aan maken.

Dit topic is gesloten.