Hoi, ben weer lekker bezig. Nu zit ik met een background in een frame, en die moet tegen de bovenkant van de frame blijven plakken. Nou zou je zeggen: BGPROPERTIES="FIXED". Ja en nee. Hij geeft het effect wat ik wil (netjes strak blijven staan), maar het probleem is dat de achtergrond eigenlijk alleen maar 610 breed, en 120 hoog is. Een background-herhaling horizontaal kan ik nog wel met de frame-breedte afvangen, maar verticaal betekent dat (volgens mij) dat ik met een huge background moet gaan werken.
Hierna heb ik zo'n scriptje gemaakt dat een DIVje met een image bovenin houdt, werkte prima, maar reageert pas zodra er even geen beweging plaats vindt; dus niet zo vloeiend als bgproperties="fixed".
Zijn er oplossingen voor mijn probleem (vloeiend, maar geen knoert van een achtergrond) in de vorm van een extra optie die ik over het hoofd heb gezien, of een javascriptje dat wél snel genoeg reageert?
Hierna heb ik zo'n scriptje gemaakt dat een DIVje met een image bovenin houdt, werkte prima, maar reageert pas zodra er even geen beweging plaats vindt; dus niet zo vloeiend als bgproperties="fixed".
Zijn er oplossingen voor mijn probleem (vloeiend, maar geen knoert van een achtergrond) in de vorm van een extra optie die ik over het hoofd heb gezien, of een javascriptje dat wél snel genoeg reageert?