Default blanke hetero
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Default blanke hetero
Denk je nou echt dat je performance verschil merkt met een xp1800?????Op vrijdag 05 juli 2002 17:33 schreef MisteryMan het volgende:
En performance in games enz (FPS/CPU LOAD)
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Default blanke hetero
de betaler vervuilt
* Editor's cut*
Tegen blaaatende mensen!
Default blanke hetero
dan heb je echt iets HEEL erg fout gedaan...Op vrijdag 05 juli 2002 17:36 schreef MisteryMan het volgende:
Ja ben nog duron800 gewend dus daar was elk performance verschil welkom....
Als jij met een duron 800 het verschil tussen een SB128 en onboard merkt, loopt je pc zo brak als het maar kan
is dit nuttigOp vrijdag 05 juli 2002 17:41 schreef MisteryMan het volgende:
jammer dat de hardware morgen pas binnenkomtben alvast voorbereidingen aan het treffen zodat ik zo snel mogelijk weer verder kan
code:
1 2 3 4 5 6 7 Hardware: - XP1800+ - GigaByte 7DXR+ - 80gb 7200rpm - 256mb DDR voor de duidelijkheid
Specs staan zelfs in je sig...
de betaler vervuilt
merkte wel verschil...maybe niet zozeer in performance. Maar bijvoorbeeld mp3's wou hij nog weleens schokken. (Maybe brakke on-board van ECS K7ZVA)Op vrijdag 05 juli 2002 17:44 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
dan heb je echt iets HEEL erg fout gedaan...
Als jij met een duron 800 het verschil tussen een SB128 en onboard merkt, loopt je pc zo brak als het maar kan![]()
Default blanke hetero
ik denk beideOp vrijdag 05 juli 2002 17:44 schreef GA!S het volgende:
is dit nuttigwil je nou patsen met je hardware of probeer je nou snelle HK access te krijgen?
beetje loze thread IMHO. is genoeg te vinden over backup onboerd en SB128 geluidskaartjes.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Patsen??Hardware:
- XP1800+
- GigaByte 7DXR+
- 80gb 7200rpm
- 256mb DDR
voor de duidelijkheid
Vraag alleen wat na omdat ik soms probs had met de onboard van mij oude mobo!
Default blanke hetero
Verwijderd
Indeed close'n dit topic... Frusti! Klein beetje kritiek moet je tegen kunnen?Damn...close dit topic dan maar! Wat heeft iedereen vandaag man...BAD HAIRDAY
Daar kan ik tegen, maar ik krijg toch geen goed antwoord vrees ik! Ga morgen zelf wel ff testen....Op vrijdag 05 juli 2002 17:51 schreef us1111 het volgende:
[..]
Indeed close'n dit topic... Frusti! Klein beetje kritiek moet je tegen kunnen?
Default blanke hetero
Als je nou de volgende keer EERST test en dan bij problemen pas aan de bel gaat hangen. Krijg je misschien ook wat nuttigere replies...Op vrijdag 05 juli 2002 17:53 schreef MisteryMan het volgende:
[..]
Daar kan ik tegen, maar ik krijg toch geen goed antwoord vrees ik! Ga morgen zelf wel ff testen....
de betaler vervuilt
No comment......heeft toch geen zin!Op vrijdag 05 juli 2002 20:43 schreef GA!S het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer EERST test en dan bij problemen pas aan de bel gaat hangen. Krijg je misschien ook wat nuttigere replies...
Default blanke hetero
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()