PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Misschien moet je is kijken of er een BIOS update beschikbaar is. Dit wil wel is zorgen voor extra opties.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
bedankt voor de snelle reaxtie maar ik heb het niet zo op bios flashen/upgraden.Op vrijdag 05 juli 2002 17:06 schreef DeMoN het volgende:
Bij mij kan het in mijn BIOS.
Misschien moet je is kijken of er een BIOS update beschikbaar is. Dit wil wel is zorgen voor extra opties.
AGP verstellen met jumpers heb ik nog nooit van gehoord
En weet je zeker dat het niet je bios staat...bij kon je dat al sinds m'n Pentium2 233...lijkt me wat vreemd dat het bij jou niet kan
edit - ff wat extra dingen erbij gezet om verwarring te voorkomen
Alleen het performance verschil tussen 2x-4x is niet zo groot omdat de CPU toch altijd de bottleneck is.....
Uitgaande van een max van P3-650/750
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Idd 2x AGP is de max..Op vrijdag 05 juli 2002 17:09 schreef M v Akkeren het volgende:
Hmm, een 440bx board? Die ondersteund volgens mij nog helemaal geen 4x agp. Kan aan mij liggen, maar ik d8 dat dit boardje maar tot 2x agp ging.
m`n 3d-kaart geeft aan dat het wel kan er staat letterlijk: bus-type: agp 4x (current 2x) en sisoft sandra zegt ook dat mijn mobo het kanOp vrijdag 05 juli 2002 17:09 schreef M v Akkeren het volgende:
Hmm, een 440bx board? Die ondersteund volgens mij nog helemaal geen 4x agp. Kan aan mij liggen, maar ik d8 dat dit boardje maar tot 2x agp ging.
Niet te veel van aantrekkenOp vrijdag 05 juli 2002 17:14 schreef Bad_Boy het volgende:
[..]
m`n 3d-kaart geeft aan dat het wel kan er staat letterlijk: bus-type: agp 4x (current 2x) en sisoft sandra zegt ook dat mijn mobo het kan
C:\>_
BX chipset = AGP 2xOp vrijdag 05 juli 2002 17:14 schreef Bad_Boy het volgende:
[..]
m`n 3d-kaart geeft aan dat het wel kan er staat letterlijk: bus-type: agp 4x (current 2x) en sisoft sandra zegt ook dat mijn mobo het kan
de betaler vervuilt
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Dit topic is gesloten.
![]()