[kpn] Telefonische aanbod...

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Eejz,

Heb inmiddels al bijna een jaar een abbo bij kpn.
Word ik net gebeld door een medewerker van KPN mobile.

Ze wouden mij dus een scherp aanbod doen, als volgt:
NEC imode toestel voor maar €49,- en als extra de eerste 3 maanden geen abbo kosten.

Is dit scherp? :?
Heb nu een S45, ben ik ook wel blij mee eigenlijk. Ga ik er op achteruit als ik die nec toestel koop?

Thanx!

Whatever.

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
tsja, het is wat je zelf wil he... als je denkt dat je imode gaat gebruiken, moet je het zeker doen. hou wel in je achterhoofd dat imode best wel duur is, en GPRS dataverkeer betaal je je al helemaal scheel aan...

zelf denk ik dat ik nog een tijdje wacht met imode (ik heb onlangs een Sony Ericsson T68i gekocht >:)). het zal nog wel een jaartje duren voordat het helemaal ingeburgerd is enzo.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
GPRS is toch always on? Je betaald alleen als je data binnen haalt toch? Ik vind het nog allemaal vaagjes... :o

Techniek van tegenwoordig. :+
Welk Os draait op de Nec n21i?

Tjah, het kan wel handig zijn als je je bankzaken etc on the way kan regelen. :)
Weet iemand of er ook MSN ofzo op kan? Zelf progs uploaden etc?

Whatever.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik ben er gister over gebelt, kep ook een s45 en wil ondanks dat het een goed telefoontje is ook wel weer ees wat anders, maar als je op het aanbod ingaat moet je nu nog 2 jaar je huidige abonnement houden en mijn abonnement (hi 300/100) is gewoon niet aantrekkelijk meer ivm de huidige abonnementen

kep het dus niet gedaan :)