In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Ik dacht dat dit niet kon niet op een normale manier tenminste.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Ok, dus het kan wel. Maar waar verkopen ze dan zo'n kabel?
Het is idd mogelijk, je moet een oude gbc/gb kabel zien te krijgen, daar zit meestal een adapter bij voor de eerste generatie gb en een gewone gbc aansluiting die je ook weer in je gba kunt proppen 
Je kunt die kabeltjes nog bij de meeste zaken kopen waar ze ook een gb/gbc verkopen en dat zijn d'r best nog veel, ik denk aan een bartsmit, speelboom, intertoys en vast nog veel meer
Je kunt die kabeltjes nog bij de meeste zaken kopen waar ze ook een gb/gbc verkopen en dat zijn d'r best nog veel, ik denk aan een bartsmit, speelboom, intertoys en vast nog veel meer
Ok, thnx.
Ik had het al gevraagd in een winkel. Want ik dacht inderdaad zelf ook dat je gewoon een GB naar GBcolor kabel kon gebruiken.
Maar die gast zei dat de GBcolor stekker niet in de GBA paste. Maar blijkt dus wel zo te zijn, zoals ik al dacht.
Ik had het al gevraagd in een winkel. Want ik dacht inderdaad zelf ook dat je gewoon een GB naar GBcolor kabel kon gebruiken.
Maar die gast zei dat de GBcolor stekker niet in de GBA paste. Maar blijkt dus wel zo te zijn, zoals ik al dacht.
Maar die van een oude gameboy (die grijzeOp vrijdag 05 juli 2002 17:32 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ok, thnx.
Een GB-GBC kabel dus, waar het hierboven ook over gingOp vrijdag 05 juli 2002 19:28 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Maar die van een oude gameboy (die grijze) is veel groter (usb formaat) dan die van een gba/gbc . Dus daarvoor moet je dan een confertor hebben of een dual snoer.
Je moet een "Game Boy Universal Game Link Cable" hebben. Dat is de kabel om 2 Game Boys/Game Boy Colors mee te verbinden. Die kabel past dan ook op je GBA. Ik heb zelf ook zo'n kabel gebruikt op m'n GBA.
En er zit ook een verloopstukje bij zodat de oude Game Boy ook aangesloten kan worden
.

En er zit ook een verloopstukje bij zodat de oude Game Boy ook aangesloten kan worden

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
het gaat idd.. hoe moeten anders die kleine kinderen met een gba en pokemon ruilen met hun vriendjes die nog geen gba hebben maar een gbc of ouwe grijze bak
Pagina: 1