Weg met die 3D!

Pagina: 1
Acties:

• Trance-Denial
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04-2022

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Topicstarter
Hallo!

Ik zit met een erug vervelend probleem :(
Als ik ook maar IETS met 3D wil doen op me pc'tje, zoals : 3D screesaver, Spelletje, Direct-X tests (zelfs m'n TV kaart opstarten),..., dan *hangt* me cemputer. Harde reboot is dan de enige oplossing.

Daarom zou ik graag kwa 3D & videokaart related van m'n systeem smijten en opnieuw installeren. (Een formatje is not an option)
Hoe ga ik net te werk?

Ik heb 'n Diamond Viper V550 videokaart. Bij Beeldscherm>Instellingen>Geavanceerd>Adapter staat er

NVIDIA RIVA TNT

fabrikant : Nvidia
Voorzieningen : Directdraw 1.00
Softwareversie : 4.0
...

En wat raden jullie aan als beste drivers voor deze kaart? Ik heb de Detonator 3 Drivers van Nvidia geinstalleerd, maar worden deze nu ook daadwerkelijk gebruikt?? Hoe zie ik dat?

Oh ja, ik heb Direct-X RC 0 geinstalleerd.
Nou, laat me niet in de steek :)

Oewa oewa

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Een format is the only option.

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Topicstarter
Gaat nou net niet :)

Oewa oewa

Verwijderd

...dan ff geen 3d spul draaien tot je een format KUNT draaien :)

Ik denk dat het dan heel erg lastig wordt om alles geuninstalled te krijgen wat ook maar 3d is... :( ...maargoed..wie ben ik he >:)

Mzzls

Gerlo

Verwijderd

verkoop hem aan mij ...ik zoek nog een 550
hoeveel moet je er voor hebben?
mail me ff

Verwijderd

Oeeuuwww,
U heeft DX8 beta geinstalleerd. Liggen zo Uw problemen....

Uhh.. weghalen is nogal een gedoe. Er IS een uninstall voor de beta 1.2 Kweenie of dat de RC0 is. Zal wel niet. Kannut je ieder geval wel mailen als je wilt proberen.

Maar dat wordt een hele heisa. Heb ik al eens gedaan, DX8 uit de registry halen , met de hand... Zoals Wim Sonneveld al zee, "Je kan beter de vierdaagse doen op krukkeeehh!"
:P

Verwijderd

als je een spel op start met directx8 moet je op enter blijfen drukken als het goet is hoor je elke keer een ping over je spiekers dat is een warschuwing dat de directx versie een beta is dus druk je op enter en gaat hij verder maar om dat je het niet ziet moet je bij elke ping die je hoort overde spiekers elke keer enter in drukken en dan speelt het spel verder

ik spreek met ervaring wert er op de duur GEK van heb daar naa weer windows op nieuw geinstallert

je kan ook weer op nieuw setup indrukken van windows 98 en allen 98 die zet alle bestanden van windows weer terug in het oorspronkelijke voormaat ook directx6 ben je weer van directx8 beta af en houw je de gegevens die je wil bewaren op je hardeschijf mijn atfies is toch om windows98 op nieuw te installeren

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

CasGas

.

ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn voormalige v550. Ik ging ff een film kijken met media player bv. pc liep vast.
Ik ging spelletje spelen met 3d zooi.. ding liep vast.

Ik ben naar me bios gegaan van me mobo en ff gereset to default en probleem was opgelost.
Wel weer ff hier en daar wat getweaked zoals ik het eerst had en nix meer aan de hand. Zo had ik het opgelost, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Topicstarter
Resette in de bios? Nou dat ga ik dan ook maar es proberen, bedankt

Oewa oewa

Pagina: 1