Toon posts:

Internet Delen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik heb gezien dat er al veel over staat, maar ik kom er niet uit. Heb een P3 en P4 W98SE, Hub.
Netwerk gaat ok bestanden, printers delen. Internet delen geinstalleerd op P4 floppy op P3, maar het lukt niet. Nog een ander vraagje, hoe zit dat met ip adressen die een ander dan gaat gebruiken of je provider er problemen mee heeft (Klok wel horen luiden..........)

Verwijderd

Je moet dit doen met winroute
En als je zoekt via google onder winroute dan staat er ergens ook nog een uitgebreide uitleg
suc6

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat kost wel een vermogen voor die enkele keer op die 2e PC en het moet toch gewoon kunnen werken met "internet delen"

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Zoeken naar [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=internet+delen&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Internet delen[/url]
Je zoekactie naar 'internet delen' leverde 6043 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Je hebt er misschien veel over gelezen maar dit staat buiten deze search string ook nog is zeer uitgebreid in de FAQ.

Misschien dat je toch nog even op je gemakje dat moet gaan doorlezen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Wat kost een vermogen Winroute pro???

Ik heb hem ook en koste me niks,

wees een creatief man "I-net, more option available than man can think off......" :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8
volgen op het WINS gedeelte na en wel DNS gebruiken.

Als het dan nog niet zo werken nadat je zelf de volledige guide doorlopen hebt en de instellingen zeker juist gezet hebt open je maar een nieuw topic.
Maar daar geef je zeker:
• ipconfig /all van beide pc's
• resulaten van een ping naar een internet hostname & ook van hetzelfde maar het ip
• enige andere relevante info

maar dus eerst zelf de FAQ volgen

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.