Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Realbot (laatste versie) doet CS 1.5 crashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft nog iemand hetzelfde probleem (zie onderwerp) en de eventuele oplossing? CS 1.4 crasht zowiezo op mij PC en ik wil een recente versie van CS hebben omdat die meer opties biedt. Op het internet kan ik wel gerust CS 1.5 spelen maar wanneer ik begin te spelen met de bots crasht mijn PC of vliegt em terug naar windows (XP)! :( En ik wil oefenen met bots hé, tis nodig! ;)

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
hey! uhm. ik heb ook een aantal bots gebruikt. ik had ook een bepaalde bot en die liet ook de computer af en toe vastlopen of terugklappen naar winxp. het ligt niet aan de koeling van je computer. dat heb ik al getest. volgens mij ligt het aan de bot. je moet maar zoeken naar een andere bot zoals podbot.

een andere oplossing zou ik zo snel niet weten. ikzelf heb een probleem dat ik online kan joinen.. kijk maar bij mijn eigen topic. cs 1.5 + hl 1.1.1.0

gr Tom
msn: stuiterbal_1984@hotmail.com

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Op vrijdag 05 juli 2002 17:49 schreef tomvdburg het volgende:
gr Tom
Ik heb geen oplossing voor je probleem, de hele meuk herinstalleren helpt niet (ook windows als je wanhopig bent)?
Ennuh, groeten mogen niet.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op vrijdag 05 juli 2002 15:42 schreef TweakViper het volgende:
Hallo,

Heeft nog iemand hetzelfde probleem (zie onderwerp) en de eventuele oplossing? CS 1.4 crasht zowiezo op mij PC en ik wil een recente versie van CS hebben omdat die meer opties biedt. Op het internet kan ik wel gerust CS 1.5 spelen maar wanneer ik begin te spelen met de bots crasht mijn PC of vliegt em terug naar windows (XP)! :( En ik wil oefenen met bots hé, tis nodig! ;)
Simpel. Download de PODBot :D. http://podbot.nuclearbox.com. Die werkt wel gewoon met CS 1.5 en is nog stukken beter ook :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Topicstarter
Versie 2.0 van PodBot nergens te vinden?!

Verwijderd

Die file van podbot bestaat niet meer :?

Verwijderd

Topicstarter
Moet echt wel goed zijn dan als ze geen recente release meer deftig linken! :P
Pagina: 1