Illegale Meuk FAQ

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Niet om te zeuren ofzo, maar waarom is er in godsnaam een FAQ over UT2003 problemen, dat er een faq is met linkjes naar review sites kan ik me voorstellen maar ik vind dit een beetje lame, de builds die nu rondzwerven op internet zijn dus NIET legaal, om nu allemaal workarounds op problemen van iets wat nog niet eens een demo is te geven vind ik flauwekul.

Dit staat IMO gelijk aan topics als hoe unlock is me telefoon, kat ik me x-box om, en dat soort zaken.

Voor de goede orde, ik heb alle builds van UT2003 allang en nee ik ben geen moraalridder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

raptorix:
Voor de goede orde, ik heb alle builds van UT2003 allang en nee ik ben geen moraalridder :+
stfu dan :Y)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op vrijdag 05 juli 2002 15:24 schreef drm het volgende:

[..]

stfu dan :Y)
Ja maar ik ga niet lopen te miepen op een forum hoe ik nou een multiplayer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 15:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja maar ik ga niet lopen te miepen op een forum hoe ik nou een multiplayer vind.
Wat in dat stukje is niet legaal?
Let wel :+ Praten over UT2003 mag en de niet ter zake doende dingen die Rafe wilde posten heb ik verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is vaker aan de orde gekomen: Het mag gewoon zolang er via GoT maar geen downloadlinks worden gegeven. Dus waarom zou een FAQ dan niet mogen? :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op vrijdag 05 juli 2002 15:28 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Wat in dat stukje is niet legaal?
Let wel :+ Praten over UT2003 mag en de niet ter zake doende dingen die Rafe wilde posten heb ik verwijderd :)
Uhm daar gaat het niet om, het product is niet legaal om dan een faq te gaan plaatsen op het forum over allerlei problemen vind ik overdreven, als je dan zo een dappere dodo bent plaats je ook gelijk een faq hoe je dan wel aan het spel kan komen, maar dan roepen jullie als koorknapen dat jullie daar niet aan mee werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 15:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Uhm daar gaat het niet om, het product is niet legaal om dan een faq te gaan plaatsen op het forum over allerlei problemen vind ik overdreven, als je dan zo een dappere dodo bent plaats je ook gelijk een faq hoe je dan wel aan het spel kan komen, maar dan roepen jullie als koorknapen dat jullie daar niet aan mee werken.
Ik zie een groot verschil tussen een Faq over een (nog illegaal) spel en een link naar een downloadplaats voor dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Mja dit is idd al erg veel langs gekomen.
Wat jij dus wilt is dat bv. het GTA3 draadje en het Warcraft3 draadje ook dicht gingen toen ze nog niet in de winkels lagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op vrijdag 05 juli 2002 15:38 schreef M@NIC het volgende:
Mja dit is idd al erg veel langs gekomen.
Wat jij dus wilt is dat bv. het GTA3 draadje en het Warcraft3 draadje ook dicht gingen toen ze nog niet in de winkels lagen ?
Nee maar vind het vreemd dat er een sticky faq wordt geplaatst over iets wat nog helemaal niet uit of af is.
Dan zie ik liever een UT Faq ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 15:41 schreef raptorix het volgende:
IK hou je niet tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 05 juli 2002 15:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar vind het vreemd dat er een sticky faq wordt geplaatst over iets wat nog helemaal niet uit of af is.
Dan moet je ook die topics dicht gooien, das bijna hetzelfde.
Op vrijdag 05 juli 2002 15:42 schreef ItSnows het volgende:

[..]

IK hou je niet tegen :+
The Sims FAQ ? :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Dat de faq zelf niet illegaal is snap ik ook wel, maar vind het principieel onjuist als er uitgebreid uitleg wordt gegeven over een spel, maar wat betreft UT faq, die kan ik wel ff in elkaar harken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 05 juli 2002 15:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

groot verschil "discussie (en semi-helpdesk ;()forum" << VS. >> "Warez uitwisselforum"

Dit is al zo vaak gezegd, we zijn erg erg kien op warez en willen niet dat er topics komen met "wie kan dat ff voor me op een ftp pleuren" of aanverwante kansloze zaken (weet niet of je weleens een warezforum hebt gezien, vastwel, maar die zijn voor zover ik kan zien zo kansloos, qua discussies... :o).

Als je dat hypocriet vindt, moet je dat echt zelf weten, maar ik zie toch duidelijk een verschil. Als we het gaan verbieden, staan er hier 1000 mensen die dat onzin of zelfs censuur vinden, in plaats van een moraalridder die het "uit principe" niet vindt kunnen.

Is dat trouwens lastig leven, met allemaal "principe's" die misschien helemaal niet hoeven? Lijkt me namelijk wel :o.
>:) :p

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 15:45 schreef M@NIC het volgende:
The Sims FAQ ? :9 :P
Als je genoeg info heb daarvoor :)
Op vrijdag 05 juli 2002 15:48 schreef raptorix het volgende:
..., maar wat betreft UT faq, die kan ik wel ff in elkaar harken ofzo.
Ik zie de melding/mail wel komen van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op vrijdag 05 juli 2002 15:48 schreef raptorix het volgende:
Dat de faq zelf niet illegaal is snap ik ook wel, maar vind het principieel onjuist als er uitgebreid uitleg wordt gegeven over een spel, maar wat betreft UT faq, die kan ik wel ff in elkaar harken ofzo.
Als er behoefte is aan zo'n FAQ (doordat er ontzettend veel vragen over zijn ed.) waarom zou hij dan niet gemaakt mogen worden omdat het SPEL zelf nog niet legaal is :? Eigenlijk vind ik het vreemder om het forum te laten vervuilen en dan geen FAQ te maken
En om nou te veronderstellen dat ze dan gelijk downloadlinks moeten geven .... what's next, eisen dat hij gehost wordt op de t.net servers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 05 juli 2002 15:51 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Als je genoeg info heb daarvoor :)
Te veel :)

Maar wat ben je nu van plan dan ?
Van elke FAQ een sticky maken ? Alle FAQs in één sticky ?

Of loop je nu te ouwehoeren ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 16:07 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Te veel :)

Maar wat ben je nu van plan dan ?
Van elke FAQ een sticky maken ? Alle FAQs in één sticky ?
Van ieder game waar men leuke info van kwijt wil een verzameling links ed. maken :)
Of loop je nu te ouwehoeren ? :o
Volgens mij weet je totaal niet meer wat je aan me heb ofwel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op vrijdag 05 juli 2002 16:12 schreef ItSnows het volgende:
dan moet ie achteraan aansluiten :+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 05 juli 2002 16:12 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Euhm... mag ik je mails + ICQ log public zetten ? ;)

Maar een FAQ over The Sims zou ik graag doen, helaas zijn er nog maar weinig mensen die het nog spelen.
Kijk maar naar m'n TSO topic :{
Op vrijdag 05 juli 2002 16:17 schreef D2k het volgende:

[..]

dan moet ie achteraan aansluiten :+
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Leuk, straks zijn we alleen nog maar FAQs in de spielerij :D vergeet de Neverwinter Nights FAQ niet :+
Pagina: 1