Een alternatief voor de DigiDoc?

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:34
Hallo allmaal,

Ik wil mijn Baybus wegdoen. Dacht ik: koop ik mooi een DigiDoc 5. Maar jah, als je de prijs ziet van zo'n 90 euro :( denk je wel van: dat ding hoef ik nie :)

Weet er misschien iemand een alternatief voor de Digidoc :? Dus ook met zp'n displaytje. Maar dan met bijv. geen verlichting, en 1 waar maar 2 Fans achterkunnen. Hoop dat dat dan wel veel in prijs wat lager ligt ;)

Thnx

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 09:07

Canon23

>>MY<< world

Baybus....hmmz ik zoek ernog 1 maar kan het zelf niet maken :(
Dus wat zijn de specs er van....dan misschien als je het goed vind wil ik hem wel overnemen... voor een nog nader overeen te komen bedrag :)

oh en hier kan je misschien kijken:
http://www.xxlcases.nl/

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Op vrijdag 05 juli 2002 15:20 schreef Canon23 het volgende:
Baybus....hmmz ik zoek ernog 1 maar kan het zelf niet maken :(
Dus wat zijn de specs er van....dan misschien als je het goed vind wil ik hem wel overnemen... voor een nog nader overeen te komen bedrag :)
jij bent geen echte tweaker, een echte tweaker maakt hem zelf :7 ;)

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 09:07

Canon23

>>MY<< world

Op vrijdag 05 juli 2002 15:22 schreef Icey het volgende:

[..]

jij bent geen echte tweaker, een echte tweaker maakt hem zelf :7 ;)
klopt :P
tweaker met 2 linkse handen wbt elektronica / soldeervaardigheden (en ja das vaak genoeg tijdens techniek lessen op school gebleken :( )

Oh en echte tweakers helpen elkaar toch :) 4fans en 1 neon lampje, hoef alleen schakellaartjes en niet perse leds op de baybus. 12/uit/7 volt en neonlampje aan uit :)
Dus wie biedt ????

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Ik heb nog wel een goede digidoc 5 liggen helemaal compleet. 8 sensors + draadjes.
mag je hebben voor 50 euro :)

• Carstijn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:06
bij conrad hebben ze ook ene zelfbouw soort digidoc ding. met display voor temp en stuff.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

* max baalt dattie geen zwarte (antraciete) digidoc heeft gekocht.

Dat wit vloekt met mijn Chieftec. :(

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Pagina: 1