Toon posts:

Zalman op een XP2200+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er zalman coolers die bovenstaande processor kunnen koelen? Of zijn er betere alternatieven zalman die ook weinig geluid produceren.

Ik wil beslist geen waterkoeling!!! Dus graag daar ook geen gezeik over. Reden hiervoor is prijs en betrouwbaarheid.

De pc bestaat uit:
Chaintech Apogee 7VJL
AMD XP2200+
512MB DRR PC333
ASUS V8460 Geforce 4 Ti4600
Maxtor 80gb 7200rpm UDMA133

Dit geweld komt in dit prachtige kastje :7
[img=400,200]Kastje[/img]
[img=400,200]Vergroing Display[/img]

De case koeling is al geregeld d.m.v.
Bijgeleverde 80mm Fan achterin kast outtake
Enermax 80mm 1000 to 3000 RPM Voor-onder
Suncore HDD Cooler op hdd geplaatst
Turbo System Cooler 5.25" 2xfan Intake
Slot cooler Outtake

Verwijderd

Topicstarter
Coolermaster DP5-7H53F-0L
Heat Sink Dimensions L80x W68 x H37 (mm)

FAN Dimensions 70 X 70 X 25 mm
Rated Voltage 12 VDC
Rated Speed 2600 R.P.M.
Air Flow 20.5CFM
Noise Level 28 dB(A)

Misschien is dit een goed alternatief?

Verwijderd

Artic Cooling Pro

Afmetingen fan: 80 x 80 x 25
Afmetingen koelblok: 80 x 64 x 40
CFM waarde: 26.6
Geluid niveau : 20.8 db(A)
Gewicht : ca. 380 gram

en maar 29 euro - el cheapo dus

www.exile.nl

• generation
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
cool kassie is toch die color case van 99 €
heb net 5 maal die zwarte versie besteld

en ja een zalman CNPS5100 CU moet hem kunnen koelen nog lekker stil ook

Verwijderd

http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000Cu.htm

Dit zou het moeten doen. Net met een collega nog 3 Zalmans besteld, 1 maal ook voor een XP, de andere waren voor Thunderbirds.

Ziet er cool uit en zijn erg stil

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-12-2025

uVo494

................

ehhh... wat heb je nog aan die zalman als je al die andere koelers ook aan hebt staan?? Anders dan Zalman: Alpha Pal8045 met een Papst fan(maakt niet uit welke, zijn eigenlijk allemaal wel stil :) )

Verwijderd

een xp 2200+ en zalman en silent vergeet dat maar de koeler kan het aan maar niet silent

coolermaster helemaal vergeten

en dat gelul hier boven dat het niet uitmaakt welke papst je neemt dus wel ooit maakte ik die fout ook 5 papst gehaald de luidrustigste op 7 volt werd ik er nog niet gelukkig van 250 gulden voor niks weg gegooit maar alles is goed gekomen enermax nu heheheheh

je kan het beste als je bij lucht koeling wilt blijven een swiftech 462 nemen dan zet je daar een 80 mm enermax er op die combie koelblok en silent moet lukken de enermax fan maakt silent 20 dba en hoger natuurlijk
ander alternatief alpha pal 8045

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 21:55 schreef uVo het volgende:
ehhh... wat heb je nog aan die zalman als je al die andere koelers ook aan hebt staan?? Anders dan Zalman: Alpha Pal8045 met een Papst fan(maakt niet uit welke, zijn eigenlijk allemaal wel stil :) )
mijn pc heeft meer airflow dan 99% van alle pc tjes maar maakt minder herrie en zeker beter aan te horen herrie dan mijn oude cpu koeler

ik heb nu de zalman 6000 cu aan gepast natuurlijk er zit een 12 cm enermax op

en als ik je nou zeg dan ik een enermax fan hel zelfde kan laten doen als de hele serie papst van 12 dba tot iets van 36 dba

ik heb mijn 12 cm enermax aan gesloten op dat verstel ding van zalman aan gesloten de fan wilt nog opstarten als ik die zalman controller op silent zet en die regelaar van de fan zelf half zet
stel er word een papst van 12 dba op de cpu gezet en het word 30 graden kan er een probleem zich voor doen enermax schroef je dan gewoon wat bij papst koop je een nieuwe

Verwijderd

yep die koelt hem wel hoor, en idd...lekker stil :z

Verwijderd

abslut voor de 6000CU gaan die is heel goed!
Pagina: 1