[HP5si] Papier altijd uit lade 1 onder Win2k

Pagina: 1
Acties:

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:06
Ik zit hier op m'n werk.. voor me staat een HP5Si mopier. (Volgens mij zo'n beetje het grootste HP-bakbeest dat er bestaat). Werkt verder prima ookal heeft ie zo af en toe z'n kuren..

De printer heeft 4 laden. Op alle clients (Win95/Win98) kan ik keurig een lade selecteren om uit af te drukken. Zowel bij printereigenschappen als bij afdrukinstellingen in Word. En hij komt dan ook keurig uit de goeie papierbak.

Alleen op dit workstation waar ik nu achter zit heb ik een vaag probleem. Ik draai hier Win2000. Ik kan wél bij de printerinstellingen een bak kiezen, maar dit wordt bij het afdrukken genegeerd. Maar bij de afdrukinstellingen in Word is het vakje 'Bron' grijs, en kan ik geen bak kiezen.

Kortom, alle vellen blijven uit lade 1 komen. Ik herhaal, dit is alleen op die ene Win2k client. Ik heb de nieuwste drivers van HP gehaald maar geen suc6. Overigens heeft de gebruiker waarmee ik ingelogd ben administrator rechten..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

ik heb gehoord dat er verschil is tussen de pcl-5 en pcl-6 driver. 5 zou het goed moeten doen. bovendien kun je in het configuratiemenu van die hp instellen waar ie wat vandaan moet halen.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:06
Op zaterdag 06 juli 2002 00:02 schreef vinz98 het volgende:
ik heb gehoord dat er verschil is tussen de pcl-5 en pcl-6 driver. 5 zou het goed moeten doen. bovendien kun je in het configuratiemenu van die hp instellen waar ie wat vandaan moet halen.
Zal er aanstaande vrijdag eens naar kijken..
Ik wil per se niet op de HP zelf dingen instellen voor de selectie van de bakken omdat die printer door het hele kantoor gebruikt wordt en we in iedere bak ander briefpapier hebben. (Blanco, Login klein, Logo groot, Acceptgiro e.d.)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13