[WiFi] Access Points

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb het wireless review gelezen op Tweakers, ik heb lopen googelen, maar ik word er niet wijs uit.

Wat zoek ik: Informatie over access-points en dan ook uitgebreide informatie. Ik wil weten wat er mee kan. In het review op Tweakers bijvoorbeeld begrijp ik dat de een weinig kan en de ander veel uitgebreider was. Ik wil weten wat dat uitgebreid inhoudt. Veel technische blabla erbij.

Het komt er op neer: ik zoek url's van reviews en technische specificaties van wiress access points.

Als mensen die al een access point hebben ook het url van hun handleiding kunnen plaatsen, dan zou ik daar zeer tevreden mee zijn (meestal staan de handleidingen ook op de website van de producten)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• siebrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 09:17

siebrand

Oops... typo

Op vrijdag 05 juli 2002 14:48 schreef -Rob- het volgende:
Wat zoek ik: Informatie over access-points en dan ook uitgebreide informatie. Ik wil weten wat er mee kan. In het review op Tweakers bijvoorbeeld begrijp ik dat de een weinig kan en de ander veel uitgebreider was. Ik wil weten wat dat uitgebreid inhoudt. Veel technische blabla erbij.

Het komt er op neer: ik zoek url's van reviews en technische specificaties van wiress access points.
Dell, D-link, Intel produkten en documentatie.

Belkin access point review, Linksys access point review.

Allemaal gevonden met mijn vriend Google. Zoektermen: 'wireless access point review' en 'wireless access point'.

Succes!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zelf heb ik ook zeer goede ervaringen met Orinoco AP1000 Accespoints, en met de oudere (niet meer in produktie zijnde) WavePOINT-II's (ook van Orinoco).

Virussen? Scan ze hier!

• Rob
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 17:15 schreef siebrand het volgende:

[..]

Dell, D-link, Intel produkten en documentatie.

Belkin access point review, Linksys access point review.

Allemaal gevonden met mijn vriend Google. Zoektermen: 'wireless access point review' en 'wireless access point'.

Succes!
Die reviews zijn redelijk summier, zulke ben ik ook wel tegengekomen.
Toch bedankt en zeker bedankt voor de product en documentatie links.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

• Rob
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 16:13 schreef Baldrick het volgende:
Duur maar goed: http://www.apple.com/nl/airport
Over dit apparaat zou ik een hele nieuwe thread kunnen beginnen. Ik kan er mee connectie maken, maar ik kan er geen data overheen krijgen.

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:46 schreef -Rob- het volgende:

[..]

Over dit apparaat zou ik een hele nieuwe thread kunnen beginnen. Ik kan er mee connectie maken, maar ik kan er geen data overheen krijgen.
Bij mij werkt-ie anders uitstekend (gekoppeld aan router als bridge; tcp/ip protocol).

Hoe zit-ie bij jouw aangesloten ?
Pagina: 1