Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Welke drivers heb je allemaal al geinstalleerd? Lopen er nog bepaalde programma's op de achtergrond? Wil hij in veilige modus wel gewoon uitschakelen?
You can't have everything. Where would you put it?
Doet het al vanaf het begin niet. Ook niet toen er geen progs geinstalleerd waren. Er loopt dus weinig tot niets in de achtergrond. Tis een verse install.
Ik zal eens vragen of ie het in veilige modus wel doet.
Ik zal eens vragen of ie het in veilige modus wel doet.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Het afsluitprobleem van win98se is een bekend probleem en heeft volgens mij niks met het mobo te maken. Ik heb er ook een tijd last van gehad. Lange tijd niet, maar dan een of ander prog geinstalleerd waarna de probs begonnen. Ook die patches geistalleerd en die hielpen ook geen zier. En dan op een dag was alles ineens weer ok. Ik heb me er altijd bij neergelegd dat dat nu eenmaal windows is...
Nah, je zal wrschlk niet veel aan deze reply hebben maar volgens mij kun je je de moeite van biossen flashen en zo besparen
Nah, je zal wrschlk niet veel aan deze reply hebben maar volgens mij kun je je de moeite van biossen flashen en zo besparen
Verwijderd
Je kan ook eens proberen je LAN kaart (als je die hebt) uit te bouwen en dan proberen of het wel werkt. Dat kan ook wel eens het probleem zijn.
Wat voor config heb je?
Ik had het ook met mijn ECS k7s5a. Daar lag het aan mijn Soundblaster die in een ander slot moest.
Ik had het ook met mijn ECS k7s5a. Daar lag het aan mijn Soundblaster die in een ander slot moest.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hmmm hij heeft er wel een SB live 5.1 OEM inzitten. Plus een rockwell modem, TVkaart van Terratec en een AGP vidkaart van Nvidia. Wat ik wel weet is dat er een paar IRQ's gigantisch gedeeld worden. Super veel apparaten op 1 irq dus.
Pagina: 1