Ik heb nu al die topic's doorgespit, maar ik kom er niet uit. ik heb nu eindelijk die 150 tech posts en zo, heb hk-access, maar hij zegt steeds dat user not allowed..
Kan iemand mij helpen?
Kan iemand mij helpen?
Hoi.
Hoi.
Op vrijdag 05 juli 2002 14:27 schreef Cheatah het volgende:
[topic=540271/1/100]
Hier al gekeken?
...Had je echter géén HK-access of had je op het moment supreme een HK of GoT ban aan je broek hangen heb je bot gezegd gewoon pech. De database op het testforum wordt namelijk niet gesynced met die van GoT. Zie ook hier.
Dit is natuurlijk wel makkelijk praten als je der al in zit...Op vrijdag 05 juli 2002 14:30 schreef Kjev het volgende:
Bovendien geldt trouwens: als je vraagt naar de HK, loop je kans ervan te worden uitgesloten. De HK is bijzaak en geen doel op zich, en als je toegang krijgt zie je dat van zelf wel.
Verwijderd
hijs geregistreerd in februari, die 4 maanden zijn allang voorbij voor hem hoorOp vrijdag 05 juli 2002 14:30 schreef Vae Victis het volgende:
je moet 4 maand geregged zijn, en dat is nog niet voorbij.
Dus nog even wachten.
* ArnoOp vrijdag 05 juli 2002 14:30 schreef Kjev het volgende:
Edit: Traag-mode.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op vrijdag 05 juli 2002 14:35 schreef DMaarten het volgende:
[..]
hijs geregistreerd in februari, die 4 maanden zijn allang voorbij voor hem hoor
Zal ik je vertellen hoe ik in de HK ben gekomen? Ik maakte rustig m'n techpostjes, hielp andere mensen, en dergelijke. Plotseling zag ik in activetopics ineens 'HK' voor een aantal topics staan. Met andere woorden: ik heb me nooit bezig gehouden met de HK in willen totdat ik er in kon. * Kjev is braafOp vrijdag 05 juli 2002 14:35 schreef kreator het volgende:
Dit is natuurlijk wel makkelijk praten als je der al in zit...
Traag als in 'niet snel'. WoordenboekOp vrijdag 05 juli 2002 14:35 schreef Traag het volgende:
* Kjev
Like: Omdat we dat zelf ook niet wetenOp vrijdag 05 juli 2002 14:35 schreef kreator het volgende:
...helemaal omdat er niet vermeld wordt hoe lang het nog duurt totdat nieuwe mensen ook weer toegang krijgen...
Dus...Op dinsdag 25 juni 2002 22:48 schreef Jaymz het volgende:
Aangezien de Huiskamer geen doel op zich is verwachten wij dat jullie daar geen problemen mee zullen hebben
Verwijderd
En ik heb nix gelezenOp vrijdag 05 juli 2002 14:38 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
idd, ik haal altijd juni en juli door elkaar.
/me Victis heeft niets gezegt.
Tja, heel veel meer ontwijkend kun je natuurlijk niet antwoorden...Op vrijdag 05 juli 2002 14:39 schreef Kjev het volgende:
Zal ik je vertellen hoe ik in de HK ben gekomen? Ik maakte rustig m'n techpostjes, hielp andere mensen, en dergelijke. Plotseling zag ik in activetopics ineens 'HK' voor een aantal topics staan. Met andere woorden: ik heb me nooit bezig gehouden met de HK in willen totdat ik er in kon.
Jij bentOp vrijdag 05 juli 2002 14:41 schreef DMaarten het volgende:
[..]
En ik heb nix gelezen![]()
Tuurlijk mag je er wel blij mee zijn, maar je moet er niet zo blij mee zijn dat je andere fora gaat vervuilenOp vrijdag 05 juli 2002 14:42 schreef kreator het volgende:
Tja, heel veel meer ontwijkend kun je natuurlijk niet antwoorden...Ik vind het ook zoooooo'n flauwekul dat je niet blij mag zijn als je in HK kunt of erover mag posten. Dat het niet het doel op zich is is duidelijk, maar gebruik dit nou niet elke keer als verdediging, want dat lost niets op als er wel serieuze meldingen zijn.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Kleine zonnepaneleninstallateur
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:29 ]
Nieuwsgierig en benieuwd != veel te enthousiast posten om er in te komenOp vrijdag 05 juli 2002 23:47 schreef hdd het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon nieuwsgierig en benieuwd wat er allemaal in zo'n hidden forum staat, een topic als dit lijkt me een logische reaktie als je niet krijgt wat je verwacht had..
Dat ben ik redelijk met je eens, maar in dat opzicht reproduceer ik slechts [topic=426375].Met bans gaan dreigen ed. is imho ontzettend onredelijk, maar, wie ben ik?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq