[PHP] User authentication werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52
Bla, bla,bla.

Jullie ook zo'n goede ervaring met 't bakken van php met vreselijk veel extra's?, ik wel!

Php 4.2.* en ouder geeft continu met problemen met GD (2.0.1), dat had ik eerder ook maar ik kwam er altijd wel uit. Op 't einde had ik alles goed gebakken maar bij de restart van apache blijkt er een functie te missen; google wist van niets, de manual ook niet.

Nu las ik op google dat PHP 4.3.0 een ingebouwde GD heeft om de eerdere problemen te voorkomen, deze zou perfect werken!

Inderdaad, hij werkte perfect, odbc werkt, pfdlib werkt, gdlib werkt, ttf support werkt, flash support werkt, mysql werkt, alles werkt..... behalve:

user authentication lijkt niet meer te werken, in PHP is zowel $PHP_AUTH_USER en $_SERVER["PHP_AUTH_USER"] leeg terwijl het script voorheen wel werkte.

Register globals staat on

Kan iemand mij uit de brand helpen? Ik wordt er een beetje gestoord van :+.

(ja, ik weet hoe je GD installed, en ben tot de conclusie gekomen dat 't klote in elkaar zit zoals je 't installed, er is altijd wel iets fucked up. Soms werkt het, dan weer niet, bah.)

Verwijderd

bla bla bla php 4.3???

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 19:50

PowerSp00n

There is no spoon

Op vrijdag 05 juli 2002 22:23 schreef Nokia het volgende:
bla bla bla php 4.3???
PHP 4.3.0-dev/alpha whatever....

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52
Is al opgelost, een oplossing voor dit probleem heb ik niet, kwestie van 1000 keer proberen te make installen bij alle libs, goede volgorde's proberen etc.

Maar 't werkt :)

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 19:50

PowerSp00n

There is no spoon

Stond er niet iets van oude dingen nog? Ik heb wel eens gehad dat ook niet alles helemaal goed ging. Na php en apache weg gegooit te hebben werkte het wel (ik zal wel weer wat aan het kloten geweest zijn :P).