Ik heb m'n ps2 om laten bouwen en nu heb ik met sommige omgebouwde spellen een foking zwart wit beeld. Ligt dit aan m'n tv ofzo?? Heb net Mohaa gekocht en speel nu dus in zwart wit
. Hoe kan ik dit oplossen?
FF een rgb-scart kabel kopen dus niet die kabel gebruiken die standaard bij je ps2 zit
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
nog ff voor de duidleijkheid een rgb kabel is een grijze kabel met in de scarblak alle opinnetjes en in de aansluiting aalee pinnentjes
oja en rgb betekend red green blue weet je da ok weer
oja en rgb betekend red green blue weet je da ok weer
dat moet het probleem idd oplossenOp vrijdag 05 juli 2002 14:19 schreef [FrEEzEr] het volgende:
FF een rgb-scart kabel kopen dus niet die kabel gebruiken die standaard bij je ps2 zit
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
probleem zeker bij US spellen?Op vrijdag 05 juli 2002 14:15 schreef jackooo het volgende:
Ik heb m'n ps2 om laten bouwen en nu heb ik met sommige omgebouwde spellen een foking zwart wit beeld. Ligt dit aan m'n tv ofzo?? Heb net Mohaa gekocht en speel nu dus in zwart wit. Hoe kan ik dit oplossen?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Heb ff gekeken, maar ik heb dus een rgb kabel. Heb om het zeker te weten net ff een nieuwe gehaald maar nog steeds hetzelfde probleem
zijn die spellen ntsc? zoja dan ondersteunt je TV het niet, en blijft het beeld zwart-wit zonder dat je daar iets aan kan veranderen voor zover ik weet, zelfs ondanks kabel..? (kan het helemaal verkeerd hebben hoor)
Verwijderd
dat kan je in je ps2 instellen van weet ik niet meer naar rgb dan is het probleem opgelost. dus ff ps2 starten zonder spel en dan ff die menuutjes af.
Verwijderd
Op vrijdag 05 juli 2002 16:52 schreef Appel het volgende:
eigen schuld.. moet je maar niet kloten met die dingen vind ik...
Stuur hem anders naar Sony terug voor garantie
juist, ik heb um ook niet omgebouwd en bij mij werkt alles perfectOp vrijdag 05 juli 2002 16:52 schreef Appel het volgende:
trouwens MoH:FL rulez echt wel
simpel zieltjeOp vrijdag 05 juli 2002 16:52 schreef Appel het volgende:
Is dat nou de Tweakers spirit??Op vrijdag 05 juli 2002 16:52 schreef Appel het volgende:
Ehm...Op vrijdag 05 juli 2002 18:33 schreef Kris het volgende:
Ligt aan de kabel.. gewoon een ander kabeltje halen..
Op vrijdag 05 juli 2002 15:30 schreef jackooo het volgende:
Heb ff gekeken, maar ik heb dus een rgb kabel. Heb om het zeker te weten net ff een nieuwe gehaald maar nog steeds hetzelfde probleem
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Dan heeft je tv geen rgb doorgang op de scart-ingang. Dan kan je nog wel een rgb-kabel hebben, maar als je tv dat niet neemt, dan kom je nog geen steek verder... Hoe oud is je tv? Heeft je tv misschien meerdere scart-ingangen??? Probeer hem dan op een ander... Mijn tv heeft ook 2 ingangen met rgb, en 1 zonder. Als je de scart-kabel dan op de verkeerde aansluit krijg je idd niet de kleuren...Op vrijdag 05 juli 2002 15:30 schreef jackooo het volgende:
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Zoals veldkoe al verteld, je probeert een een spel te draaien dat van oorsprong voor een NTSC console is. De nederlandse console is PAL, en zeer waarschijnlijk is je TV ook PAL en kent geen NTSC.Op vrijdag 05 juli 2002 15:32 schreef VeldKoe het volgende:
zijn die spellen ntsc? zoja dan ondersteunt je TV het niet, en blijft het beeld zwart-wit zonder dat je daar iets aan kan veranderen voor zover ik weet, zelfs ondanks kabel..? (kan het helemaal verkeerd hebben hoor)
Als je een NTSC signaal op een PAL tv stuurt dan krijg je wel beeld maar wel in Zwart/Wit.
Als je slim bent kijk je eers of je TV wel NTSC kan ondersteunenn en zo nee, koop je een NTSC naar PAL converter.
DOC.
Juist ! En ik ga roepenOp vrijdag 05 juli 2002 16:52 schreef Appel het volgende:
Ook al mag het (denk ik) niet meer
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Tv ondersteunt idd geen NTSC. Waar kan ik een NTSC naar PAL converter halen?? Heb er namelijk nog nooit van gehoordOp zaterdag 06 juli 2002 17:10 schreef DOCACE het volgende:
[..]
Als je slim bent kijk je eers of je TV wel NTSC kan ondersteunenn en zo nee, koop je een NTSC naar PAL converter.
Verwijderd
vragen in de electro winkel, ik heb toen gewoon een scart gehaalt en er naar gevraagd, en het werkte toen gewoon wel.
Ik snap echt noooit waarom mensen zo veel geld voor een computerspelletje overhebben.Op vrijdag 12 juli 2002 15:56 schreef Apehaar het volgende:
Ik snap echt NOOIT waarom je je spelcomputer wilt laten ombouwen.
Dat doe je toch niet.
vandaar
🌞🍃
Verwijderd
Omdat het het geld waard is.Op vrijdag 12 juli 2002 16:23 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik snap echt noooit waarom mensen zo veel geld voor een computerspelletje overhebben.
vandaar
"Support the developers that slave their asses off for you warez monkeys."
Pagina: 1