Toon posts:

balken in beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej ik heb last van zwarte verticale balken aan de zijkant van mijn philips (:r) breedbeeld TV. Dit zijn geen balken van het beeldformaat enzo. Het hoort in ieder geval niet zo! Kan ik die dingen nog wegkrijgen ofniej?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

dus als je de TV op "breedbeeld" zet, heb je nog steeds "significant" zwart links en rechts (en dan hebben we het niet over 0.5cm ofzo he?).

Als dat zo is en hij is net nieuw, zou ik een servicemonteur laten komen, die kan in het servicemenu komen en die kan het beeld 'stellen'. Je kan zelf ook in je servicemenu pielen, maar dat is niet echt aan te raden...

Hoe dat met philips moet kan je wel vinden denk ik:
[search=philips servicemenu]

:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
nee het is niet als ik hem op "breedbeeld" zet dan juist niet, het is alleen in de functies superzoom en automatisch, maar die balken zijn dus niet van die mooie rechte zwarte balke, maar van die dikke kromme balke (oftewel er is iets naar de t*ring)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:17
Neem een machine geweer en val het hoofdkantoor van Philips in Amsterdam binnen >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bel een servicemonteur of hack jezelf in het menu... Eerste is aan te raden, laatste niet :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
ja ik wil wel in het service menu komen want ik HAAT DE KUTSERVICE van PHILIPS, maar hoe kom ik daarin ik had al een aantal codes in dingetjes gevonden in de search maar die werken allemaal niet, heeft niemand hier meer van die truukjes om in het service menu te komen van een philips breedbeeld (met twinview teletekst en gewoon beeld)

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 12:43
Kijk eens op http://home.hccnet.nl/m.majoor/index.htm voor dat servicemenu. Maar pas wel op want je kunt je tv er fysiek kapot mee maken!
Pagina: 1