win4lin (volledig) downloaden voor 'her'-gebruik

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik heb net een 'installer' gedownload van win4lin op hun site, als je dan de readme leest staat er dat je verbinding moet maken met i-net en dat er dan de overige bestanden (varierent van 10 tot 20mb in totaal) moet downloaden.
Aangezien ik thuis een 56kb/s verbinding heb sta ik daar nou niet bepaald op te springen.
Nu zit ik op m'n werk met adsl, weet iemand hoe ik hier (op een win2k bak) die 'overige' bestanden van win4lin kan downloaden???

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
vraagje, wat is dat nou precies :?

EDIT: dat win4lin hebben we het over toch? ;)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
wat is wat nou precies?

Verwijderd

w4l doet rpm'etjes leechen. Zoek anders ff in /var/win4lin (of gewoon op /) naar de win4lin rpm'etjes

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik zeg net; dat ik op een win2k bak zit (dus niet op linux) en dus die online downloader NIET kan draaien.
Maar ik vroeg dus naar een ftp / http waar ik die 'extra' downloads vanaf kan halen, op cd zetten en thuis op m'n linuxbak kan gebruiken. snappie?

Verwijderd

die rpm'en worden door de installer geleeched, dus zul je iets van vmware moeten gebruiken om lnx te installen om vervolgens de rpm'en te leechen

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
damn, was niet 't antwoord waar ik op hoopte, maar ja ik eigenlijk ook niet zo veel anders verwacht

• phreggle
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik denk toch dat vmware de enige oplossing is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je die rpm's zo maar los kan downloaden aangezien de installer (inclusief license) juist de 'kopieer-beveiliging' is.

Ik kan je wel zeggen dat ik in mijn /var/win4lin/installer_tmp ongeveer 8.3 mb heb zitten (Win4Lin 3.0), misschien toch maar downloaden met 56k? :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ja dan gaan we dat vanavond maar doen :'(
ik hoop echt dat die bestanden op m'n HD blijven staan, niet dat ik zo vaak moet reinstallen maar toch.

• phreggle
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 16:31 schreef Scarecrow het volgende:
ja dan gaan we dat vanavond maar doen :'(
ik hoop echt dat die bestanden op m'n HD blijven staan, niet dat ik zo vaak moet reinstallen maar toch.
Als de installer ze eenmaal heeft gedownload kan je natuurlijk die directory wel backuppen, zodat je dat in de toekomst weer kan gebruiken als je een nieuwe install doet...
Pagina: 1