Probleem? Asus P4T-E P41.8A 512RDRAM GF4 ti 4200

Pagina: 1
Acties:

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Denk dat dit misschien het beste forum is voor dit probleem.
ik heb dus een Asus P4T-E, een P4 1.8A, 512 MB RDRAM van Samsung en een GeForce 4 ti 4200 128 MB ook van Asus.
Het probleem is dat de prestaties van dit systeem gewoon te laag liggen! ik heb namelijk 4500 3DMarks! op internet is de laagste gewoon 6500, maar de meeste excact dezelfde systemen hebben 8500 of hoger.
heb al vanallerlei drivers geprobeerd, minieme verschillen, ik heb met sandra de proc en het geheugen getest, dat ligt allemaal op het goede niveau, dus ik dacht dat het niet daaraan kon liggen. dan blijven dus nog de kaart zelf en het mobo over. heeft iemand enig idee wat hier mee aan de hand kan zijn? of iets om het op te lossen?
ohja, ik heb bios revision 1005 er nu op zitten, die zat er op bij levering.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Ben niet zo heel bekend met 850 mobos maar heb je wel zoiets als IDE / AGP drivers geinstalleerd ?

Misschien een overbodige vraag maar ik heb zelf weleens een hele avond zitten rommelen voordat ik daar eindelijk achterkwam. Soms zie je gewoon de simpelste dingen over het hoofd. :(

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Heb je je vsync wel uit staan van je gforce?
Kan zeker 30% schelen.

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
DOHDOHDOH!!!
zucht, vsync, ik weet het, en ik heb het uitgezet, maaar, laten we toch maar weer eens kijken. he, vsync staat aan, hmm, toch maar uitzetten he. ff 3dmark doen, 9706 3dmarks!!

DOH!!!

PS, close thread if u like :)