Geupgrade Computer krijgt geen stroom?

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 13:39
Ik heb net een nieuw moederbord en proc. Die heb ik geinstalleerd, alleen wil ie niet opstarten. Er gebeurd nix als ik de aan uit knop indruk.

Ik heb (STOM) niet gekeken waar alle ledjes/aanuit knop aansluiting vastaten in mn oude moederbord, dus toen ik het daar wou proberen deed die het ook niet.

Kunnen jullie me helpen?
Het gaat om een Abit ST6-Raid

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
In de manual staat alijd hoe je de powerknop ed aan moet sluiten :)
Pak die er eens ff bij :)

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

stekker goed erop stoppen. zorg dat 'ie goed contact maakt

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Mad_Cow
Ja, maar abit en mn kast hanteren verschillende namen, ik word er niet echt wijzer van,

Zo had ik Power SW aangesloten op Power on, maar toen deed ie het nog steeds niet

• Mad_Cow
En het lampje op het moederbord brand, dus hij krijgt wel stroom

• Sebazztiaan
  • Laatst online: 20-08 12:22

Sebazztiaan

sebas!

Dan moet je even kijken wat er gebeurt als je contact maakt tussen de twee pennetjes van power-SW, bijvoorbeeld met een schroevendraaier, gaat hij aan -> multimeter pakken, in de pennetjes van de jumpercap van je knop, knop aanzetten, piepje -> knop is ook goed.

concl: heb je ze wel goed aangesloten?

• Mad_Cow
Is er niet misschien iemand die een foto kan maken van hoe die ledjes vastzitten?

{Ik heb mn compuer gekocht bij www.graficall.nl}

O ja, k heb natuurlijk ook geprobeerd mn oude moederbord weer aan te sluiten, maar die gaat ook niet meer aan!

Kan iemand me misschien vertellen hoe ik kan kijken of mn voeding nog wel goed is. De zekering is nog heel

• Mad_Cow
Ook al weer vergeten te vertellen, ik heb een 230Watt Voeding. Is dit genoeg voor een PIII-S 1,2 Ghz en een GF4?

Maar de voeding doet het dus ook niet op mn oude moederbord, waar die t altijd wel op deed.

• Mad_Cow
Mn voeding was gewoon te zwak, hij trok mn 3 HDs en DVD niet, met 1 HD deed ie t wel, dus nieuwe voeding kopen.
Pagina: 1