Toon posts:

Riva TNT2 M64 vs. GeForce2 MX200

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yello, ik heb een P3 500, 192MB Ram & een TNT2 M64.
De laatste nieuwe spelletjes beginnen echt wel enorm traag te gaan en daarom zou ik (voor dat ik een nieuwe pc koop (nog een jaartje ofzo :? ) een nieuw grafische kaart kopen.
Het zou een GeForce2 MX200 PCI worden, omdat de meeste zeggen dat dit een van de enigste kaarten is die mijn pc nog een boost zou kunne geven.

Kunnen jullie dit bevestigen en misschien wat overtuigende cijfers op tafel kunnen leggen (inzake snelheid enzo) voor me pa te overtuigen :)
Thnx,

XartoX

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Waarom ga je er nu nog een GF2 MX200 PCI in doen?
Je kunt er toch netzo goed een GF2GTS/PRO/Ultra AGP in doen?
Of zelfs een langzame GF4?
Die geven een wat grotere boost :)

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

1) geen groeten :D
2) een geforce 2 mx 400 is veel sneller dan die mx200, en veel meer aan te raden. Koop misschien zelfs een geforce 4 mx 440 ofzo.
op www.tomshardware.com staat een mooie vergelijkingstabel, qua videokaarten, dit is dan wel op een xp2100+.
ik zal hem even opzoeken voor je. Hier is hij :
Afbeeldingslocatie: http://www17.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/images/image004.gif
dit geld natuurlijk niet voor jou pc, maar je moet er maar even naar kijken. Een geforce 2 (geen mx) of een geforce 4 mx zou je een goeie boost kunnen geven.
In dit tabel staat jou videokaart niet, jou videokaart is namelijk nog langzamer dan die TNT2 die er staat.
Voor 50 euro heb je al een 2de hands geforce2gts

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:45
als je toch over een jaartje een nieuwe pc gaat kopen zou ik meteen een betere videokaart kopen en die later in je nieuwe bak zetten. Je zou een gf4mx kunnen nemen die zou het toch wel redelijk moeten doen in jouw pc.
(zie mijn bak in mijn onderschrift)

Dit topic is gesloten.