Toon posts:

Welk progje om een perfecte bin/cue te maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Matched: maken, bin
welke programma's zijn het best om een perfecte bin/cue te maken? Ik heb momenteel nero en isobuster op mn systeem staan.

Nero (cd-mate, diskjuggler, clonecd idem) maakt geen bin file, welke toch gangbaar is.

Isobuster maakt wel een bin file (zonder cue) maar volgens cdmage zitten er wel corrupte sectors in de betreffende bin.

Ik wil dus een nette bin/cue maken omdat ik backups wil maken van een aantal cd's.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op vrijdag 05 juli 2002 12:18 schreef OG_outlaw het volgende:
welke programma's zijn het best om een perfecte bin/cue te maken? Ik heb momenteel nero en isobuster op mn systeem staan.

Nero (cd-mate, diskjuggler, clonecd idem) maakt geen bin file, welke toch gangbaar is.

Isobuster maakt wel een bin file (zonder cue) maar volgens cdmage zitten er wel corrupte sectors in de betreffende bin.

Ik wil dus een nette bin/cue maken omdat ik backups wil maken van een aantal cd's.
CDRWin. :)

Verwijderd

Topicstarter
Matched: bin
ja dacht ik al ;) en op de 2e plaats ? :D

vind cdrwin verder nogal een irritanteprog namelijk, kan me bijna niet voorstellen dat dit nog steeds de enige bin-koning is :)

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Matched: bin
Op vrijdag 05 juli 2002 12:29 schreef OG_outlaw het volgende:
ja dacht ik al ;) en op de 2e plaats ? :D

vind cdrwin verder nogal een irritanteprog namelijk, kan me bijna niet voorstellen dat dit nog steeds de enige bin-koning is :)
FireBurner?

Verwijderd

Geen matches
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154131#iso :Y)

Kijk voortaan ook eens in de FAQ voor je een topic opent, dit soort vragen zijn wel eens vaker langsgekomen. :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet wel hoe je die dingen kunt branden maar het gaat me er om welke prog een bin/cue kan maken met zo min mogelijk fouten. Identiek dus.

zoals je in mn eerste bericht hebt kunnen lezen maakt bijvoorbeeld isobuster wel een bin maar daar zitten gemiddeld 5 tot 10 corrupte sectors in (met deze cd's dan).

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 12:40 schreef OG_outlaw het volgende:
ja ik weet wel hoe je die dingen kunt branden maar het gaat me er om welke prog een bin/cue kan maken met zo min mogelijk fouten. Identiek dus.
Mja CDRWin en Firebunner doen dat volgens mij identiek, beide programma's heb ik gebruikt en nog nooit heb ik daar problemen/fouten mee gehad.
zoals je in mn eerste bericht hebt kunnen lezen maakt bijvoorbeeld isobuster wel een bin maar daar zitten gemiddeld 5 tot 10 corrupte sectors in (met deze cd's dan).
In de FAQ staan genoeg alternatieven. Wat voor cd's gebruik je eigenlijk?

Verwijderd

Matched: maken
maak anders gewoon iso's, een file, en haast alle cd-brand proggies ondersteunen het. (nero iig wel :))

undisker kan ze wel vlot maken.. gewoon www.download.com

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 12:50

Theeboon

theebonen bestaan!

Matched: maken
CDRWin kan nog steeds de meest uitgebreide cue's maken.
Fireburner is juist een van de minderen...

"I sit in my room and imagine the future."

• NEOTEK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05

NEOTEK

Neotek

Geen matches
CDRWin dus :7

Kubuntu

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Geen matches
CDRWin, Firebunner, noem maar op en die progjes behoren het gewoon foutloos te doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.